پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اجرا شده است.

به گزارش دیارجنوب، سردار علی رزمجو پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اعلام کرد: در زمان حاضر یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان بوشهر سازمان یافته است.
وی افزود: از سوی پایگاه‌های بسیج در روستاهای این استان بانک‌های اطلاعاتی شکل گرفته است که اقشار بی بضاعت را برای خدمت رسانی به آنها شناسایی می‌کند و امسال تاکنون ۲۱ میلیارد تومان بسته معیشتی در میان نیازمندان روستایی و حاشیه شهرهای این استان توزیع شده است.
رزمجو اظهار کرد: گردان‌های بسیج استان بوشهر در زمینه‌های سیاسی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی، محرومیت زدایی، آموزش، بهداشت و درمان کارنامه درخشانی دارند.

razmjoo sepah b
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بسیج را نیرویی نقش آفرین خواند و گفت: این نیرو از بدو تاسیس در امور تربیتی، در بحث‌های حاکمیتی و گفتنمانی انقلاب اسلامی، در کارهای اجرایی و عملیاتی، عمران و آبادانی، تولید علم و قدرت و ارتقای توان بازدارندگی ایران اسلامی نقش آفرین بوده است.
بلند همتی بسیج به دیگر کشورها هم نفوذ کرده است
سردار رزمجو اظهار کرد: بسیج نیروی بلند همت است که خواسته‌های آن در حد اعتلای جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهایی است که داعیه اسلام خواهی دارند و این بلند همتی به دیگر کشورها هم نفوذ کرده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هر جا که فرهنگ و تفکر بسیجی موج می‌زند، دشمن از ما در هراس است و این نیرو در رفع فساد، تبعیض، بی عدالتی و رفع سلطه دشمنان نقشی فعالانه دارد.
وی ادامه داد: بسیج امروز آمادگی همه جانبه ای برای فعالیت در بخش های مختلف دارد و بسیج در همه عرصه ها، ادارات و نهادها سازماندهی شده و ارائه خدمت می‌کند./ ایرنا

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group