پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

فرماندار دشتستان گفت: ایران قوی استکبار جهانی را تا سر حد مرگ ترسانده است و همچنین معلمان باید به جهاد تبیین بپردازند.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی فرماندار شهرستان در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع جهاد تبیین در بین معلمان دشتستان با تشریح تحولات انقلاب اسلامی ایران از آغاز تاکنون، گفت: همه این بداخلاقی‌ها و اغتشاشاتی که امروز می‌بینیم بخاطر این است که ایران قوی شده و قوی شدن ایران ، آمریکایی‌ها و غربی‌ها را تا سرحد مرگ ترسانده است.

وی اجرای برنامه های آشوب و اغتشاشات اخیر در برخی از نقاط کشور را از اقدامات آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها علیه نظام ایران دانسته و افزود: در شلوغی‌های اخیر برای ما ثابت شد، پشت پرده مسائل اخیر امریکا و اسرائیل و اعیادی آنها هستند که نمی‌خواهند ایران اسلامی سرافراز و قوی باشد

benafi

بنافی عنوان کرد: دشمن جمهوری اسلامی این آشوب‌ها را در ایران ساماندهی کرده است اما بدون هیچ رهبری، بدون لیدر و اکنون در حال لیدر سازی است، که بوسیله برخی سلبریتی ها بدنبال شخصیت سازی و نماد سازی اعتراض هستند.

وی عنوان کرد: الحمدلله ایران اسلامی در دولت مردمی ایران قوی، با توسعه روابط خارجی و همچنین علیرغم تحریم‌ها با مبادلات نفتی گسترده، بسیار محکم برروی مواضع خود ایستاده است.

بنافی گفت: مسئولان باید با جهاد تبیین جواب تمام شبهات را بدهند، امروز باید برای مردم روشن کنیم که تجزیه طلبان به دنبال سرنگونی ایران و انقلاب اسلامی و کاهش قدرت و از بین بردن ایران قوی هستند.

فرماندار دشتستان در پایان متذکر شد: در این برهه حساس زمانی ،معلمان محترم باید به جهاد تبیین که نیاز امروز جامعه است بپردازند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group