شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

آیین آغاز اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به همت ۳۰۰ گروه جهادی بسیج استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، مسئول سازمان بسیج سازندگی سازندگی استان بوشهر در آیین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ گفت: سازمان بسیج سازندگی اقدامات خود را در قالب چهار هدف محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی، اقتصاد مقاومتی و حرکت‌های جهادی در ایران اسلامی اجرا می‌کند.
سرهنگ خلیل رفعتی اظهار کرد: احیا صندوق‌های قرض الحسنه که با نیات خیرخواهانه ایجاد شده است، حمایت از کارگاه‌های تولیدی زود بازده خانگی و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در گذشته و تبصره ماده ۱۶ با سود ۴ درصد در حال حاضر از جمله اقداماتی است که بسیج سازندگی در زمینه اقتصاد مقاومتی انجام می‌دهد.

razmayesh basij b 1
وی آب و اشتغال را دو اولویت مهم سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در زمینه محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: ما در این زمینه تاکنون توانسته‌ایم کار‌های بزرگی را انجام دهیم که ساخت مخازن آب روستایی، جاده بین روستایی و آسفالت معابر از جمله این اقدامات می‌باشد.
این مقام مسئول تصریح کرد: برپایی درمانگاه‌های صحرایی و ویزیت رایگان بیماران نیز از جمله اقدامات مهمی است که بسیج سازندگی در زمینه خدمات‌رسانی انجام می‌دهد.
مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سازماندهی حدود ۱۲۰۰ گروه جهادی به همراه شورا‌های جهادی و مجمع جهادی استان بوشهر نیز از دیگر اقداماتی است که این سازمان در زمینه حرکت‌های جهادی انجام داده است.
رئیس مجمع جهادی استان بوشهر نیز در این آیین گفت: امروز رویکرد و راهبرد گروه‌های جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی در یک رویکرد به سمت تحول و توانمندسازی خود و در رویکردی دیگر به سمت پیشرفت و آبادانی منطقه محل حضور خود تبدیل شده است.

razmayesh basij b 1
حیدر قایدی چغادکی اظهار کرد: گروه‌های جهادی که از سال ۱۳۷۹ آغاز به کار کردند امروز دیگر تک بعدی نیستند و به صورت اجتماعی در حال فعالیت هستند و فعالیت‌های آن‌ها نیز دیگر به صورت عمومی یا مقطعی نیست بلکه به صورت تخصصی و مستمر در حال فعالیت هستند.
وی افزود: امروز گروه‌های جهادی ما هسته‌های اجتماعی کوچک در یک روستا را شامل نمی‌شوند بلکه به عنوان هسته‌های پیشرفت منطقه‌ای در حال فعالیت هستند.
این جهادگر بسیجی خاطرنشان کرد: دیدگاه و رویکرد گروه‌های جهادی ما امروزبه سمت تحول و توانمندسازی خانواده‌ها و محلات در جریان است.
رئیس مجمع جهادی استان اذعان کرد: گروه‌های جهادی از دل مردم، مساجد، پایگاه‌های مقاومت و محلات شکل گرفته است که به عنوان حلقه میانی بین مردم و حاکمیت در حال خدمت است.

razmayesh basij b 1
خدمات‌رسانی ۳۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف این رزمایش
قایدی چغادکی در پایان با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ گفت: ۳۰۰ گروه جهادی در این رزمایش، در عرصه‌های مختلف مشغول به کار هستند.
در این آیین از کارآفرینان و جهادگران برتر بسیجی استان بوشهر در عرصه‌های مختلف با حضور مسئولین تجلیل به عمل آمد.
همچنین نمایشگاهی از توانمندی‌ها و دستاورد‌های کارآفرینان و گروه‌های برتر جهادی بسیج استان بوشهر در این آیین در معرض دید عموم قرار گرفت./ بسیج

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group