پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: بیش از ۵۰ گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و دامپزشکی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی و ... به محرومان خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ امراله پاریاو اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده گروه‌های جهادی و جهادگران از رزمایش اقتدار جهادگران و جهادگران فاطمی یک و نیز اقبال طیف‌های مختلف مردم به مشارکت در خدمات‌رسانی به محرومان در قالب حرکت‌های جهادی، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری همزمان این حرکت جهادی در مناطق مختلف استان و کشوربا مشارکت گسترده جهادگران بسیجی، اظهار کرد: جهادگران فاطمی ادامه‌دهنده راه بسیجیان خط‌شکنی هستند که الگوی بی‌بدیل نسل‌های آینده شدند.

sarhang pariyav
این مقام مسئول با بیان اینکه جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می‌کنند، تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در دشتستان در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی به مدت ده روز از تاریخ ۲۸ آبان ماه در مناطق مختلف شهرستان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان تصریح کرد: خدمت رسانی در زمینه‌های مختلف؛ واکسیناسیون تجمیعی، ساخت خانه نیازمندان بیش از ۱۰ مورد، مرمت خانه نیازمندان ۱۵ مورد، ساخت سرویس بهداشتی بیش از ۲۰ مورد، ویزیت رایگان، اهداءخون، توزیع بسته معیشتی طرح مواسات، کارگاه ازدواج آسان، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، یادواره شهداء و برگزاری دوره فنی و حرفه‌ای قالی بافی به مناطق محروم و نیازمندان انجام می‌شود.
سرهنگ پاریاو تاکید کرد: از مهمترین اقدامات جهادگران فاطمی ۲ در عرصه عمرانی، تکمیل مدرسه صبا، احداث آب انبار، آب رسانی به روستا‌های جره و تنگ درکش خواهد بود.
وی در پایان یادآور شد: این امر یکی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام را فراهم آورده و همچنین بارقه‌های امید را در دل مردم عزیز کشور روشن کرده است./ بسیج

 

استان بوشهر

Template Design:Dima Group