پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فعالیت‌های بسیج در مدارس و دانشگاه‌ها گسترش یابد.

به گزارش دیارجنوب، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: بسیج سد محکمی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی، ضدانقلاب‌، معاندان نظام و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی به نقش آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره و اضافه کرد: بسیج یک پدیده الهی است که در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی از سوی خداوند متعال به جامعه ارائه شده است.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیج تهدیدات، بحران‌ها و چالش‌های جامعه را به فرصت تبدیل کرده است خاطرنشان کرد: بسیج در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز جامعه پیشگام است.
وی بیان کرد: بسیج در حوزه بهداشت و درمان در مقابله با بیماری‌ها از جمله کرونا، خدمات معیشتی به آسیب‌دیدگان و محرومان، حوزه امنیتی، فرهنگی، علم و فناوری، جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و طرح‌های فرهنگی خدمات قابل توجهی عرضه کرده است.

faaliyat basij
آیت‌الله صفایی بوشهری بسیج را نیروی واکنش سریع، مؤثر و موفق در برابر بحران‌ها و مشکلات یاد کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در فتنه‌ها و توطئه‌های گوناگون ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله بسیج هدف قرار داده‌اند که در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر این مهم آشکار بود.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه بسیج خار چشم دشمنان انقلاب، نظام و اسلام است، تصریح کرد: بسیج سد محکم در دفاع از حریم نظام اسلامی، ولایت، ارزش‌های انقلاب اسلامی و تهاجم دشمنان در همه عرصه‌ها است.
دشمنان دنبال ریزش بسیج هستند
امام جمعه بوشهر حماسه بزرگ بسیج در حوزه‌های فرهنگی، دفاعی، امنیتی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی را برشمرد و خاطرنشان کرد: باید هر روز بر قدرت و اقتدار بسیج افزوده شود.
وی تقویت قدرت معرفتی، فرهنگی، ایمان، تقوا، بصیرت و دشمن‌شناسی بسیج را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تشکیل بسیج در همه مقاطع سنی از پیش دبستانی تا دانشگاه باید مد نظر قرار گرفته شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی دنبال ریزش بسیج هستند، افزود: باید تقویت زیرساخت‌های بسیج مورد توجه قرار بگیرد و هر روز بر اقتدار و توانمندی آن افزوده شود.
امام جمعه بوشهر با تشریح جنایات و خیانت‌های آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، رژیم صهیونیستی علیه جامعه بشری خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی ۸ ساله جنایت این کشورها به وضوح دیده می‌شود، هر چند در ادوار مختلف تاریخی جنایات بی‌شماری کرده‌اند که یکی از نمونه‌های آن حمله ۴ بار انگلیس به بوشهر و شکست آنان است.
وی اضافه کرد: مدیریت ادراکی و جنگ شناختی از اهداف مهم دشمنان و در این راستا جهاد تبیین یک جهاد فوری و قوی برای مقابله با تهاجم دشمنان در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group