شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار دشتستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعدادی از پروژه های عمرانی شهرستان با اعتبار ۱۶۳ میلیارد تومان در هفته بسیج خبر داد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور اظهار داشت: درحال حاظر کشور ایران با مجموعه ای از تهدیدها و فرصت های دشمنان احاطه شده و در شرایط ویژه ای قرار دارد.
وی اضافه کرد: امروزه جنگ دشمنان به صورت ادراکی، شناختی و روایی است بطوریکه افکار عمومی، ذهن ها، باورها و ایدئولوژی های ما بخصوص در نسل های جوان را با روایت های غلط و ظاهرسازی مورد هدف قرار داده است.
بنافی به فرصت های ایجاد شده در میان جدال های دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن تمامی پتانسیل ها و نیروی خود را بدون هیچ دستاوردی در ایران بکار بسته که این خود فرصت بی نظیری برای نظام جمهوری اسلامی است تا با قوام درونی و قدرت انعطاف پذیری به اصلاح و رفع چالش ها دست زند و بار دیگر دشمن دچار زوال و شکست شود.
وی بیان داشت: دشمن با اغتشاشات سراسری و پیوندن زدن آن به مسائل امنیتی در حال عبور از سرمایه های خودش است و ما نیز درحال برخورد و عبور از این مراحل سخت هستیم و تمام فتنه های دشمنان بر مردم آشکار شده است.

shoraye edari dash testan 1
فرماندار دشتستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی خصلتی بیدار کننده دارد، افزود: در راس این انقلاب رهبری مدبر قرار گرفته که اجازه می دهد غبار فتنه های دشمن فرو بنشیند و همانند یک قطب نما مسیر درست را نشان و شبیه فانوسی، چراغ راه می شود.
وی با اشاره به اینکه دشمن بدنبال قرار دادن مردم ایران در شرایط سخت است، عنوان کرد: آشوب هایی که دشمن در ایران ساماندهی کرده بدون رهبر بوده و اکنون با چهره های سلیبریتی ها و شخصیت های ورزشی خود فروخته در خارج از کشور بدنبال لیدرسازی است.
بنافی هدف اصلی دشمن را تجزیه ایران عنوان کرد و گفت: بیشترین هراس دشمنان قوی شدن ایران است و براین باورند که باید این نظام را در منطقه مهار و یک بار برای همیشه از درون تجزیه کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بصیرت افزایی می کند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب روز گذشته نوید عبور از این شرایط سخت و آینده ای روشن را به مردم ایران اعلام کردند و اینکه بی شک کشور ما در حال ترقی، پیشرفت و تعالی است و دشمن نمی تواند ذهن و ادراک ملت را مورد هدف قرار دهد.
فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه ملتی بزرگ و متمدن داریم، ابراز داشت: ایران سرزمینی بزرگ در نقطه مهمی در جهان که 10 هزار سال تاریخ و 2 هزار پانصد سال نام آن بر تارک تاریخ بشریت میدرخشد.
بنافی یکی از رویش های انقلاب را بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج درخت تناوری است که سایه سار آن گسترش یافته و ریشه در تاریخ و مکتب عاشورا دارد و این معنویت باعث ماندگاری بسیج شده است.
فرماندار دشتستان بسیج را سمبل و نماد اخلاق دانست و افزود: بسیج همواره در حال خلاقیت، ابتکار و نوآوری است و همین امر باعث شادابی و ماندگاری آن شده است.
وی خاطر نشان کرد: بسیج برای پاسداری از انقلاب و بیداری جامعه بدون هیچ چشم داشتی تلاش می کند.

shoraye edari dash testan 1
بنافی ضمن قدر دانی از دستگاه های اجرایی شهرستان برای صیانت از ارزشهای نظام و ایجاد امنیت در برابر اغتشاشات اخیر بیان داشت: درحال حاظر شهرستان ما وضعیت پایداری دارد و در اغتشاشات اخیر با کمترین آسیب ها مواجه شدیم.
وی با اشاره به نظارت و بازرسی از دستگاه های اجرایی و پروژه های عمرانی بیان داشت: نظارت ها در شهرستان آغاز شده و اکثر دستگاه های اجرایی اقدامات خوبی داشته و میطلبد که دیگر دستگاه ها نیز در راستای مطالبات و رفع مشکلات خود تلاش کنند.
بنافی به بدهی های ادارات شهرستان درخصوص آب، برق، گاز و مخابرات اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی مکلفند ظرف یک ماه آینده با حوزه های آب، برق، گاز و مخابرات جلسات مربوطه را برگزار و نسبت به رفع مشکلات و پرداخت بدهی های خود اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه بسیج سمبل، نماد و شجره انقلاب اسلامی است، افزود: همه دستگاه های اجرایی باید بطور خاص به بسیج کمک کنند تا این درخت تناور سایه سارش قوی تر و ریشه آن تنومندتر شود.
فرماندار دشتستان روابط عمومی را سیمای یک دستگاه اجرایی دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید روابط عمومی های خود را تقویت نموده تا با انتشار اخبار خوب و بموقع در جامعه امید آفرینی کنند و همچنین بصورت دو بار در هفته اقدامات و عملکردهای خود را از طریق رسانه ها به افکار عمومی منتقل نمایند.
بنافی درخصوص سرمایه گزاری در شهرستان عنوان کرد: بخشداران باید نسبت به شناسایی و معرفی سرمایه گزاران در سطح شهرستان اقدام نموده و به معاونت برنامه ریزی فرمانداری مراجعه نمایند.
وی اتصال دستگاه های اجرایی به شبکه دولت را امری مهم دانست و بیان داشت: 26 دستگاه اجرایی در شهرستان نسبت به اتصال به سامانه دولت (اتوماسیون اداری) اقدام نکرده اند که میطلبد در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند.
فرماندار دشتستان از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرستان با اعتبار 163 میلیارد تومان در هفته بسیج خبر داد و گفت: این پروژه ها در روزهای یکم، دوم و سوم آذرماه با همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی شهرستان افتتاح وعملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1shoraye edari dash testan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group