جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از اجرای ۲ هزار برنامه هفته بسیج در این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سردار سرتیپ علی رزمجو روز شنبه 28 آبان ماه در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نهادی کارآمد با کار ویژه‌های بنیادین در گستره ماندگاری نظم و پایداری امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: بسیج بعنوان نهادی مقدس با سازوکارهای مؤثر، بازدارنده و اثرگذار در برقراری امنیت اجتماعی است.
وی بابیان اینکه بسیج در خصوص اقدامات پیشگیرانه در قلمرو مسائل اجتماعی و فرهنگی نهادی پویا و کارآمد شناخته‌شده است، افزود: بسیج در اعتلا معرفت دینی و بهره بگیری از اندیشه‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام در تحکیم مبانی ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ جهاد، شهادت و ولایتمداری در جامعه به‌ویژه در جوانان و نوجوانان دارای کارنامه‌ای درخشان است.

sepah b neshast 1
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر شعار هفته بسیج امسال را «بسیج خدمتگزار ملت ایران» عنوان کرد و ابراز داشت: در هفته بسیج امسال بیش از 2 هزار برنامه در سراسر استان در اقشار 20 گانه نواحی، حوزه ها، پایگاه‌ها، کانون‌ها و ستاد سپاه استان برگزار خواهد شد.
وی در تشریح برنامه‌های شاخص این هفته گفت: همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و رزمایش جهادگران فاطمی از امروز به مدت یک ماه در نقاط محروم از خدمات مختلف (تخصصی و عمومی) در سراسر استان استفاده می‌کنند.
سردار سرتیپ علی رزمجو دیدار ستاد هفته بسیج با نماینده ولی‌فقیه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری جشنواره مالک اشتر و رونمایی از تولیدات فرهنگی، محفل انس با قرآن و افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن، جشنواره جهادگران علم و فناوری و افتتاح نمایشگاه محصولات فناورانه، کلنگ زنی گردان امام حسین شهر عالی شهر و همایش بصیرتی جهاد تبیین ویژه نیروهای مسلح و افتتاح استودیوی صدای مرکز آفرینش‌های فرهنگی سپاه را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج استان نام برد.

sepah b neshast 1
وی عطرافشانی قبور مطهر شهدا، سخنرانی فرماندهان نواحی قبل از خطبه‌های نماز جمعه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: هم‌زمان با سالروز تشکیل بسیج نمایش اقتدار بسیج در سراسر استان توسط 50 هزار بسیجی برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از آزادسازی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد در هفته بسیج خبر داد و گفت: افتتاحیه ساختمان گردان امام حسین (ع) و حوزه علی بن ابیطالب شهر جم و کلنگ زنی ساحتمان ناحیه مقاومت عسلویه از برنامه‌های شاخص هفته بسیج می‌باشد.
وی در تشریح اعتبارات پروژه‌های عمرانی طی یک سال گذشته بیان داشت: از هفته بسیج یک سال گذشته تاکنون 47 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی درون سپاه امام صادق (ع) و 21 میلیارد و 600 میلیون تومان برای پروژه‌های مختلف هزینه شده است.
وی رسالت خبرنگاران در اتفاقات اخیر را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: با توجه به التهاب و ناامنی ایجادشده بین مردم خبرنگاران باید با ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی این التهاب را به التهاب امن و امید به آینده و نشاط تبدیل کنند.

sepah b neshast 1sepah b neshast 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group