شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان از اجرای ۱۵۰ برنامه طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری روز پنج‌شنبه ۲۶ آبان ماه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک حرکتی اجتماعی است که در هر جامعه‌ای با توجه به فرهنگ و دین آن مردم شکل می‌گیرد.
وی بابیان اینکه در طول تاریخ هرجایی که مسلمان بوده در مقابل آن کفر بوده اضافه کرد: کشورهایی که قدرت‌های پوشالی هستند و نمی‌توانند استقلال و پیشرفت کشورمان را ببینند اوایل انقلاب با تشکیل گروه‌های تجزیه‌طلب و منافقین و با حمایت‌های غرب جنایات بسیاری ازجمله ترور انجام دادند.
بناری در ادامه با اشاره به اینکه بعد از تشکیل بسیج به‌فرمان امام همواره آنان در همه برنامه‌ها در صف مقدم بودند، اذعان داشت: در مسائل اخیر ابرقدرت‌ها که شیطان بزرگ هستند از طریق همه امکانات و ابزارها و دشمنان داخلی و فریب‌خوردگان داخلی جوانان را که علم و آگاهی خوبی از مسائل نداشتند هم‌صدای خودشان کردند که بازهم بسیجیان با آن مقابله کردند و شهید هم شدند.

sepah neshaste h basij d 3
فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان فلسفه وجود بسیج را دفاع از انقلاب و کمک به پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: هرکجا که نیاز به حضور بسیجیان بود آن‌ها حضور پیدا کردند و بازهم حضور خواهند داشت.
وی از اجرای ۱۵۰ برنامه طی هفته بسیج در پایگاه‌ها و نواحی بسیج شهرستان دشتستان خبر داد و در تشریح ۲ برنامه شاخص این ایام ابراز داشت: برنامه گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در سالن شهید شاهینی و پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب از شبکه سراسری در سراسر پایگاه‌ها و حوزه‌های شهرستان در پنجم آذر ماه از ۲ برنامه شاخص شهرستان خواهد بود.
وی در تشریح ۳۱ برنامه شاخص دیگر طی این هفته گفت: برگزاری کارگاه تحکیم خانواده، مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه شهدای گمنام در دانشگاه آزاد، جهاد تبیین در مدارس، دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، نهضت روشنگری در فضای مجازی، برگزاری کارگاه آموزشی فرزند آوری، برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی، برگزاری نمایشگاه در بخش‌های شهرستان و اردوهای جهادی، محفل انس با قرآن، اعزام گروه‌های جهادی جهت محرومیت‌زدایی در بخش‌ها، یادواره شهدا، رژه خودرویی و موتوری، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، کوه‌پیمایی و حضور سازمان‌یافته بسیجیان در پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان دشتستان هستند.

sepah neshaste h basij d 3sepah neshaste h basij d 3sepah neshaste h basij d 3sepah neshaste h basij d 1sepah neshaste h basij d 3

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group