شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار شهرستان دشتستان گفت: روابط عمومی باید در مواجه با حمله سهمگین دشمن از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی صیانت کند.

به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی شامگاه چهارشنبه 25 آبان ماه در نشست شورای روابط عمومی شهرستان دشتستان با اشاره به شرایط کنونی کشور و اهمیت رسانه ها اظهار داشت: جنگ امروز به گونه ای است که سربازان آن بر روی محتوا کار می کنند و کسی در این میدان پیروز میشود که اخبار را با ابتکاری نو و هنرمندانه منعکس کند.
وی جایگاه روابط عمومی ها را مهم دانست و افزود: روابط عمومی می تواند با منعکس کردن واقعیت سازمان مربوطه و کار در حوزه فضای مجازی، افکار عموم را در برابر تبلیغات روانی تغییر دهد.
بنافی تصریح کرد: دنیای امروز با رسانه ها در حال حرکت است و فردی در این میدان موفق میشود که پیشروتر باشد.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه روابط عمومی ابزار بصیرت افزایی است، افزود: بزرگترین خدمت، جهاد تبیین است و برای این جهاد بزرگ باید ابتدا خودمان را قوی کنیم و با استفاده از ‌ قلم و فناوری نوین در این مسیر کوشا باشیم.

neshaste ravabetomoumi1
وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی باید در مواجه با حمله سهمگین دشمن از نظام جمهوری اسلامی و ارزش های انقلاب صیانت کند.
بنافی با بیان اینکه روابط‌عمومی باید در کارها پیشرو و ابتکار عمل داشته باشد، گفت: امروزه با یک گوشی سیستم عامل اندروید میتوان تصاویرو صحنه های متعددی را با پیکسل های بالا ثبت کرد.
وی به برگزاری کارگاه های خبرنویسی و فن بیان برای روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها باید از شیوه های خبرنویسی مطلوب آگاه باشند.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه روابط عمومی باید پیشانی یک دستگاه اجرایی باشد، افزود: روابط عمومی ها باید هویتی مستقل داشته و دارای چند مسئولیت نباشد.
وی به پیام رسان های داخلی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا افراد جامعه از دو اپلیکیشن ایتا و روبیکا استفاده کنند و با تشکیل یک اتاق گفتگو خصوصا در پیام رسان روبیکا کلاس های گروهی را برگزار نماییم.
بنافی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها مثل سربازان گمنام تمامی خدمات را ارائه میدهند اما عملکردشان دیده نمی شود، بیان داشت: باید با تکریم و بالا بردن جایگاه روابط عمومی ها، انگیزه و امید را در آنان تقویت نمود تا با تلاش و نشاط بیشتر اخبار را به مردم منعکس نمایند.
فرماندار دشتستان شکل گیری اتاق فکر در دستگاه های اجرایی شهرستان را ایده خوبی دانست و افزود: ایجاد اتاق فکر و اندیشه ورزی میتواند به همه حوزه ها کمک رسانی کند.
گفتنی است؛ این نشست با حضور فرماندار دشتستان، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و مدیر روابط عمومی فرمانداری و مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.

neshaste ravabetomoumi1neshaste ravabetomoumi1neshaste ravabetomoumi1neshaste ravabetomoumi1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group