جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

استاندار بوشهر گفت: اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان از 2 هزار میلیارد تومان در سال گذشته به 5 هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده روز یکشنبه 24 مهر ماه در نشست مشترک ائمه جمعه و فرمانداران استان بوشهر با اشاره به اینکه همواره تقابل بین جبهه کفر و حق وجود داشته است اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی جبهه نفاق، کفر و ضد انقلاب به روش‌های گوناگون علیه نظام اسلامی توطئه و دسیسه کرده‌اند که با اتحاد و همدلی همه ترفندها خنثی شده است.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی و ترکیبی دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: با تلاش دولت آیت‌الله رئیسی تحولات مهمی در این عرصه ایجاد شد که آثار موفقیت‌ها با مجاهدت‌های دست‌اندرکاران مشهود است و شکست دشمن در جنگ اقتصادی حتمی است.

jalase ostandar
استاندار بوشهر ناکامی دشمن در جنگ اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دشمنان در جنگ اقتصادی احساس ناکامی و شکست می‌کنند و موفقیت نصیب جمهوری اسلامی ایران است.
محمدی‌زاده وحدت و همدلی را رمز پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌ها دانست و گفت: نقش مردم در مقابله با دشمنان و خاموش شدن فتنه و ترفندهای ضد انقلاب، معاندان، کفار و منافقین بسیار حائز اهمیت است که از مردم، نخبگان، نیروی انتظامی، امنیتی، سپاه توانمند و بسیج مقتدر صمیمانه قدردانی می‌شود.
وی با قدردانی از آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ایجاد شرایط مطلوب در استان تصریح کرد: دشمنان طراحی جدیدی علیه انقلاب و نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند که بصیرت‌افزایی و هوشیاری آحاد جامعه امری مهم و ضروری است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه تمام تحرکات دشمنان در همه ابعاد رصد و پایش می‌شود گفت: دشمن ضمن هدف قرار دادن امنیت جامعه، عقب افتادن و تعطیلی طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و خدمات‌رسانی را مورد توجه قرار داده است.
محمدی‌زاده توجه به طرح‌ها در حوزه امنیتی، اقتصادی، عمرانی، خدمات‌رسانی و فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و افزود: طرح‌های فرهنگی با محوریت هنرستان‌ها، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها اجرایی شود.
وی از افزایش طرح‌های عمرانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: سال گذشته اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌ها و شهرداری‌ها 2 هزار میلیارد تومان بود که امسال این میزان به 5 هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.
به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی زاده با اشاره به خنثی شدن اهداف و ترفندهای دشمنان و ضد انقلاب تصریح کرد: انقلاب و نظام اسلامی ایران با اتحاد و همدلی مردم و مسئولان روز به روز قوی‌تر، مقتدرتر و توانمندتر می‌شود و تمام اهداف دشمنان به شکست می‌انجامد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group