جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

بازرس کل استان بوشهر گفت: در یکی از شهرداری‌های استان بوشهر به اتهام مداخله در معاملات دولتی و استفاده از اسناد جعلی رای قضایی صادر شد و ۴ نفر شامل شهردار سابق آن شهر و ۳ نفر از کارمندان آن شهرداری به حبس، زندان و جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از تسنیم، اسحاق شهبازی با اشاره به صدور احکام علیه تخلفات در دستگاه‌ها و شهرداری‌های استان بوشهر اظهار داشت: کارمندان دولت حق معامله در معاملات دولتی ندارند ولی متأسفانه در یکی از دستگاه‌های اجرایی در حوزه فرهنگ، هنر و آموزش تخلف ثابت شد و دادسرا تایید کرد.
وی با اشاره به صدور کیفرخواست و تأیید هیئت بدوی در خصوص تخلف در دستگاه یادشده تصریح کرد: در این راستا با تأیید دادگاه تجدید نظر و صدور حکم قطعی رای یکسال حبس آن فرد صادر شد.
بازرس کل استان بوشهر به تخلف در یکی از شهرداری‌های استان پرداخت و بیان کرد: در یکی از شهرداری‌های استان بوشهر به اتهام مداخله در معاملات دولتی و استفاده از اسناد جعلی رای قضایی صادر شد و 4 نفر شامل شهردار سابق آن شهر و 3 نفر از کارمندان آن شهرداری به حبس، زندان و جزای نقدی محکوم شدند.

dastgiri2
شهبازی به احکام صادره به تخلف در یکی از گمرکات استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: در این پرونده پس از صدور کیفرخواست و صدور رای دادگاه و تأیید دادگاه بدوی 5 نفر هر کدام سه سال و 7 ماه یک روز محکوم شدند که پس از رای دادگاه تجدید نظر قطعی می‌شود.
وی از تشکیل پرونده تخلف در یکی از دستگاه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این پرونده دخالت در معاملات دولتی بود که پس از صدور کیفرخواست در دادگاه بدوی آن فرد به یک سال از انفصال از خدمت و 4 ماه حبس محکوم شد.
بازرس کل استان بوشهر اضافه کرد: در یکی از شهرداری‌های مراکز شهرستان‌های 10 گانه استان مجموع 14 نفر از اعضا شورا سابق و فعلی و شهرداران سابق و فعلی برای رسیدگی به تخلف و اتهام متعدد آنها شامل اختلاس، رشوه، تضییع اموال دولتی و دخالت در معاملات دولتی کیفرخواست صادر شده است.
شهبازی با بیان اینکه در کشف این تخلف سازمان اطلاعات سپاه با سازمان بازرسی همکاری کرده است افزود: اکنون پرونده به دادگاه بدوی ارسال شده است.
وی با اشاره به تخلفات در حوزه گمرکات استان بوشهر تصریح کرد: در این تخلف کیفرخواست علیه یکی از کارمندان گمرک به جرم قاچاق صادر شده و به دادگاه ارسال شده است.
بازرس کل استان بوشهر با بیان اینکه 2 پرونده تخلفات امسال در حوزه گمرکات بوده است افزود: در یکی دیگر از شهرداری‌های استان بوشهر شهردار سابق و مسئول امور مالی آن شهرداری با تضییع حقوق به میزان 900 میلیون تومان کیفرخواست آن صادر شده است.
شهبازی به تخلف در یکی از شرکت‌های نفتی استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: در یکی از شرکت‌های نفتی مستقر در استان بوشهر با صدور رای دادگاه بدوی به سبب برداشت غیرمجاز، به حبس و برگشت 1.2 میلیارد تومان محکوم شده است.
وی برخورد با زمین‌خواری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در یکسال گذشته 426 هکتار اراضی متصرفه به ارزش 1800 میلیارد تومان رفع تصرف شد و به بیت‌المال برگشت داده شد.
بازرس کل استان بوشهر تعیین تکلیف خودروها در استان را مورد اشاره قرار داد و افزود: از 860 خودرو که در مزایده فروش قرار گرفته است تاکنون 850 خودرو آن به ارزش 2500 میلیارد تومان به فروش رفته است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group