شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه گفت: ۴۷ میلیارد ریال اعتبار برای انجام ۲ طرح عمرانی فرهنگی در سال جاری به این اداره اختصاص یافته است.

به گزارش دیارجنوب، عبدالرضا محمدی نژاد دراین خصوص اظهار کرد: از مجموع این اعتبارات ۱۷ میلیارد ریال برای تعمیر سالن فرهنگی خلیج فارس و تالار هنر و ۳۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل پروژه نیمه تمام نگارخانه وابسته به این اداره درنظر گرفته شده است.
وی گفت: احداث نگارخانه که از نیازها و خواسته های هنرمندان این شهرستان است، سه سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شد اما به علت تامین نشدن اعتبار متوقف شده بود که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن بودجه اختصاص داده شد.

farhangi genave
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناوه اظهارداشت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از مجموع اعتبار درنظرگرفته شده پروژه نگارخانه، از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان و ۲۰ میلیارد ریال نیز از طرف اداره کل فرهنگ اسلامی و ارشاد اسلامی استان بوشهر برای تکمیل و تجهیز آن اختصاص داده شده است.
محمدی نژاد گفت: برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری هنرمندان نظیر عکاسی، خوشنویسی و تجسمی از قابلیت‌های نگارخانه این شهرستان است که با استانداردهای لازم تکمیل خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه افزود: در زمان حاضر محل برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در نگارخانه قدیمی این اداره "شادروان الله کرم افتخاری" انجام می شود که ساختمان آن استاندارد نیست و فرسوده بوده و اجاره به یک موسسه داده شده است.
وی یادآورشد: مجتمع فرهنگی خلیج فارس و تالار هنر نیز نیاز به یک سری نیازهای تجهیزاتی و تعمیرات دارد که با اختصاص بودجه، برطرف خواهد شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group