جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

ایمان ندومی یادداشتی با عنوان " خط و نشان سردار برای نفتی ها" را منتشر کرد.

به گزارش دیارجنوب، یادداشت ایمان ندومی به شرح ذیل است:

محکم و استوار، با عزمی راسخ که حکایت از دل مشغولی مردمش داشت در مقابل وزیر و مدیران نفتی در پارس جنوبی، از کاستی ها و کوتاهی های نفتی ها در استان گفت.
صحبت از دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر است مردی که سالهای سال در جبهه جنگ و دفاع از کشور تمام راه های نرفته را پیمود با افتخار در رکاب سردار سلیمانی به جنگ داعش در سوریه شتافت و حالا در عرصه های مختلف اقتصادی و اجرایی همچون دفاع مقدس، لباس رزم پوشیده، به دیارش برگشته تا بی منت و صادقانه خدمت کند.
سالهای سال است مطالبه مردم استان از مجموعه های نفت از طرق مختلف، رسانه، تریبون های نماز جمعه، مدیران، اهل قلم و ... بیان می شود اما این بار قضیه متفاوت بود، این بار سردار محمدی زاده با صلابت و قدرت در سالن کنفرانس متعلق به شرکت نفت و گاز پارس، آنچنان کلمات و جملاتش را قاطعانه در مقابل وزیر نفت و مدیران نفتی مستقر در پارس جنوبی بیان کرد که همه انگشت به دهان ماندند این بخش از سخنان ایشان به نقل محافل سیاسی و شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

iman nadoomi
"در حالی که این صنعت پالایشگاه 6 میلیارد دلاری می سازد و پتروشیمی 4 میلیارد دلاری می سازد، این را بنده به شما به عنوان نماینده دولت عرض می کنم، چرا باید این صنعت بیمارستان را خودش نسازد؟ چرا باید 10 سال در این منطقه برای ساخت یک آب شیرین کن 28 هزار متر مکعبی معطل باشیم؟ در همه واحدهای تولیدی اینجا آب و برق تولید میشه تا 50 هزار متر مکعب آب تولید میشه. چه مشکلی بود که یک واحد آب شیرین کن توسط صنعت نفت ساخته می شد آب این منطقه را می داد. بنابراین درخواست من این است که این حوزه های خدماتی مثل بیمارستان، آب شیرین کن ها، یا چیزی که به زندگی شهرک های مردم این منطقه سرو کار داره آن را عین پتروشیمی و پالایشگاه که خود نفت می سازد خود شما بسازید"
این تنها بخشی از سخنان قاطعانه استاندار بوشهر است که در سالن کنفرانس شرکت نفت و گاز پارس با حضور اوجی وزیر نفت بیان شد در روزی که (7 شهریور) وزیر و معاونان وی برای افتتاح طرح های نفت، گاز و پتروشیمی به عسلویه سفر کرده بودند.
استاندار در این جلسه در مورد تامین امنیت عسلویه هم گفت و تاکید کرد: برخی اعتراضات کارگری به دلیل عملکرد ضعیف پیمانکاران به ویژه پیمانکاران غیربومی است و اگر این روند ادامه داشته بلشد چنین پیمانکارانی در لیست سیاه قرار می گیرند.
سخنان محمدی زاده در جمع مدیران نفت و پتروشیمی عسلویه خط و نشانی جدی از طرف استاندار به نمایندگی از مردم استان بوشهر بود که در کنار توسعه صنعت نفت، ارائه خدمات به محیط پیرامونی و مردم وفادار و مرزداران دلیر استان فراموش نشود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group