جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

همزمان با هفته دولت دو پروژه راهداری شهرستان دشتستان به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار شهرستان دشتستان ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح و آغاز پروژه‌های هفته دولت در دشتستان اظهار داشت: بهبود وضعیت راه‌های شهرستان دشتستان به عنوان یک اولویت مهم محسوب می‌شود.
احمد بنافی اضافه کرد: در راستای توسعه و بهبود زیرساخت‌های راه‌های شهرستان دشتستان اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد اجرای طرح‌های مهمی هستیم.
ساماندهی تقاطع روستای راهدار
بخشدار مرکزی در حاشیه برگزاری آئین بهره‌برداری ساماندهی تقاطع روستای راهدار بیان کرد: هفته دولت، هفته مردم است؛ چرا که جمهوری اسلامی از دستاوردهای ارزنده مردم ایران اسلامی بشمار می‌رود.

peroje rah dashtestan

هادی عدالت گفت: این پروژه به طول هزار متر با اعتبار هشت میلیارد تومان در مدت هشت ماه به بهره برداری رسید است که از زمان اتمام این پروژه تاکنون شاهد کاهش چشم‌گیر تصادفات و به صفر رسیدن تصادفاتی که منجر به جرح یا فوت شود، هستیم.
وی همچنین به اجرای روشنایی مسیرهای منتهی به این تقاطع در آینده نزدیک نیز اشاره کرد.
اجرای بلوار ورودی شهر آب‌پخش
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: عملیات اجرایی تعریض و انجام بلوار ورودی شهر آب‌پخش و بهره برداری از طرح ساماندهی تقاطع راهدار دو پروژه‌ای بودند که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان به بهره برداری وی یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
سامان قلی پور اظهار داشت: پروژه تعریض، بهسازی و انجام بلوار ورودی شهر آب‌پخش که از مطالبات مردم و مسئولان منطقه بود یکی از پروژه‌هایی بود که عملیات اجرایی آن با ۷۱ میلیارد ریال آغاز شد.
وی افزود: این پروژه که به طول دو هزار ۷۰۰ متر و به مدت ۹ ماه اجرا می‌شود، شامل تعریض محور، اجرای رفوژه میانی و روشنایی طولی است و از ورودی شهر آب‌پخش تا پل کلل ادامه می‌یابد و با بهره برداری از آن ورودی شهر آب‌پخش ایمن‌تر می‌شود.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان افزود: بهره برداری از پروژه ساماندهی تقاطع راهدار یکی دیگر از پروژه‌های راهداری بود که در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.
قلی پور تصریح کرد: با بهره برداری از طرح ساماندهی تقاطع راهدار یک نقطه پر خطر و حادثه خیز محور برازجان به دالکی با انجام تعریض محور، نصب نیوجرسی و همچنین علائم ایمنی حذف و این تقاطع ایمن سازی شد.
وی با قدردانی از مسئولان دشتستان بویژه فرماندار این شهرستان در تخصیص اعتبار برای ساماندهی این تقاطع بیان داشت: برای ساماندهی تقاطع راهدار که به مدت ۹ ماه اجرا گردید مجموعاً ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group