شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه بی تکلف در میان مردم حضور خواهم یافت، گفت: مدیری که تکلیف پذیر، مردمی و پاسخگو نباشد توفیق خدمت به مردم را از خود سلب خواهد کرد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، احمد بنافی بعدازظهر روز شنبه 31 اردیبهشت ماه در آیین معارفه خود بعنوان فرماندار جدید دشتستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: احمد محمدی زاده استاندار انقلابی، دلسوز و مردمی استان بوشهر امروز در میان همه استانداران کشور میدرخشد و از نزدیک شاهد این موضوع و توجه ویژه وزارت کشور به ایشان و مجموعه استانداری بودم.
وی به وسعت و جمعیت شهرستان دشتستان اشاره کرد و گفت: این شهرستان یک چهارم وسعت جغرافیایی استان بوشهر را به خود اختصاص داده و معادل 6500 متر مربع است.
بنافی با بیان اینکه بزرگی دشتستان بدلیل متمدن بودن این شهرستان است، عنوان کرد: "دشتستان" این سرزمین کهنسال 5 هزار سال قدمت دارد و طی تحولات و رخدادهای تاریخی از مردمانش انسانهای بزرگی ساخته است.
فرماندار شهرستان دشتستان تصریح کرد: دشتستان در طول تاریخ تمدنی خود، هماره مردمانی بزرگ، با بصیرت، شجاع، حماسه ساز و تاریخ ساز داشته است.

moarefe benafi 1
وی به انسان های بزرگ و پرافتخار شهرستان اشاره کرد و گفت: دشتستان در دوران نهضت انقلاب اسلامی پیش قراول بوده و انسانها و مبارزین بزرگی چون مرحوم حاج ماشالله کازرونی را در این راه تقدیم کرده است.
بنافی با بیان اینکه بیشترین رزمندگان اعزامی در استان طی دوران دفاع مقدس از دشتستان بوده، افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان این سرزمین سینه سپر کردند و در مقابل رژیم بعثی ایستادگی نمودند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان 670 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، افزود: دشتستان بزرگ، امروز حقی برگردن ما دارد و باید بزرگ، ویژه و خاص دیده شود و مانیز شهرستان را اینگونه ببینیم.
بنافی خود را انقلابی معرفی کرد و گفت: نامزد و نماینده هیچ جریانی نیستم و با خدای خود عهد بسته ام تا این امانت که به من سپرده شده را تقدیم انقلاب اسلامی و مردم شریف دشتستان کنم و این امر با همراهی مردم و مدیران شهرستان محقق خواهد شد.
فرماندار دشتستان، همبستگی و وحدت را از دیگر اولویت های خود عنوان کرد و گفت: هیچ ملتی در پرتو اختلاف و تفرقه متعالی و عزتمند نشده وامروزه برای توسعه و پیشرفت نیاز به وحدت، همدلی، وفاق و همبستگی داریم.
وی حمله و هجمه های مختلف به نهادهای دولتی را اشتباه دانست و افزود: اگر میخواهید نقد کنید باید مزین، منصفانه، دلسوزانه و سازنده باشد.
بنافی با بیان اینکه سرمایه های اجتماعی نباید از دست برود، افزود: جامعه در این راستا به شدت به راستی، درستکاری و اعتماد نیاز دارد.
وی حمله به روحانیت، جایگاه ائمه جمعه و جماعات و سست کردن پایه های انقلاب را غلط عنوان کرد و گفت: روحانیت از دوره صفویه تا به امروز پیش قراول عرصه جهاد و مقاومت بوده و من در دشتستان اجازه نخواهم داد که جایگاه ائمه جمعه و جماعت تضعیف شود و برای تحکیم پایه های این جایگاه کوشش میکنم.
وی با اشاره به اینکه روحانیت، ائمه جمعه و سادات را باید تکریم کرد، ادامه داد: از این ظرفیت بزرگ برای ایجاد همبستگی و توسعه شهرستان در همه حوزه ها استفاده خواهم کرد.

moarefe benafi 1
فرماندار دشتستان خطاب به مدیران شهرستان عنوان کرد: انقلابی، جهادی و برای مردم کار کرده و خدا را ببینید و برای شخص خاصی کار نکنید.
وی با بیان اینکه مدیران شهرستان باید برکار خود متمرکز شوند، افزود: از نیروهای انقلابی، جهادی، مخلص، پاسخگو، تکلیف پذیر دفاع خواهم کرد.
وی با بیان اینکه طرح هوشمندسازی یارانه ها مقدمه است و در آغاز مسیرهستیم، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرها در راه است و ما باید برای فتح خرمشهرهای دیگر تلاش های انقلابی، جهادی و شبانه روزی داشته باشیم.
بنافی ادامه داد: هرمدیری که در این راستا تکلیف پذیر، مردمی و پاسخگو نباشد و با تمسخر با مردم سخن بگوید قطعا توفیق خدمت به مردم را از خود سلب خواهد کرد.
فرماندار دشتستان خدمت به مردم را فریضه دانست و گفت: در این راه با مردم همدل، همراه و هماهنگ می شویم و با حضور بی تکلف، خاضعانه و خاشعانه در میان آنها خواهیم رفت واگر نتوانیم برای مردم کاری کنیم پس نمک به زخمشان نمی پاشیم.
بنافی با بیان اینکه امروز به تکه ای از قلبم که در دشتستان گذاشته بودم برگشتم، خاطر نشان کرد: پتانسیل های بزرگی در شهرستان داریم که در این راستا همه امکانات را بسیج کرده و با متمرکز شدن و تقسیم کارها، تلاش شبانه روزی خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: از همه مردم و احاد جامعه مشورت می گیریم و نظام جدیدی از مشورت را در شهرستان ایجاد خواهیم کرد و آن را به انحصار میکشیم.
فرماندار دشتستان یادآور شد: ظرفیت ها و نقاط قوت این شهرستان را تبدیل به ایده و سپس به طرح و درنهایت به نظارت های بالادستی برای قوت بخشی دنبال خواهیم کرد.

خبر مرتبط:

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دشتستان برگزار شد+ تصاویر اختصاصی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group