جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس اداره برق برازجان با بیان اینکه تابستان امسال خاموشی ها از طریق اپلیکیشن "برق من" اعلام می شود، گفت: در سال گذشته بیش از ۶ هزار تماس مردمی با سامانه و اپلیکیشن "برق من" برقرار شده است.

به گزارش دیارجنوب، حسین شمسی فرد روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه در نشست هم اندیشی با رسانه ها اظهار داشت: شرکت برق شهرستان دشتستان در چند سال اخیر بدلیل گسترده بودن شهرستان به امور توزیع و مدیریت امور نواحی تقسیم شد که بتوانند وظایف خود را انجام بدهند.
وی با بیان اینکه در شهرستان 58 هزار اشتراک وجود دارد اضافه کرد: 2300 ترانس برق کار پوشش دهی برق در شهرستان را با 87 درصد خانگی انجام می دهند.
شمسی فرد با اشاره به اینکه در سال گذشته طبق سنوات حدود 1 میلیارد کیلووات برق تحویل برازجان شده بیان داشت: مصرف مردم شهرستان در سال گذشته 16 درصد افزایش داشت که در قبض مردم بر اساس الگوی مصرف محاسبه شد و موجب اعتراض مردم با وجود اطلاع رسانی گسترده در این خصوص شد.
وی تولید برق در کشور را یکی از نقاط ضعف هر ساله عنوان کرد و گفت: با توجه به نصب ترانس های برق جدید همچنان کشور در بحث تولید برق با مشکلاتی روبروست.

neshaste barghe borazjan 1
رئیس اداره برق برازجان در خصوص راههای کنترل و مصرف بهینه از انرژی برق تصریح کرد: آموزشهای لازم به همشهریان در خصوص کنترل و مصرف برق براساس الگو داده شده و برای آینده هم چنین آموزشهایی در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه ابرازداشت: تنظیم درجه و شستشوی فیلتر کولر از راههای مصرف انرژی برق در ماههای گرم سال است.
وی در خصوص پاسخگویی به مشکلات مردم از طریق سامانه تلفنی و اپلیکیشن برق من گفت: در سال گذشته بیش از 6 هزار تماس با سامانه برق من برقرار شد که بالاترین سطح تماس در بین دیگر شهرستان های استان بود که بدلیل کمبود نیرو و تجهیزات امکان رسیدگی به مشکلات در زمان کم میسر نبود.
روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر در این نشست اظهار داشت:رسانه ها بعنوان بازوان شرکت صنعت برق استان می توانند در اطلاع رسانی و بهبود مصرف برق یاری رسان این صنعت باشند.
وی یکی از عوامل افزایش سهمیه برق را وجود رمز ارزها عنوان کرد و گفت: در سالجاری پیک خاموشی برق ادارات بین ساعت 12 تا 18 در نظر گرفته شده که تمامی اطلاع رسانیها در خصوص خاموشی های هماهنگ شده در اپلیکیشن "برق من" انجام خواهد شد.
پرویز فرزین پور از کشف 3 هزار برق غیر مجاز ماینر تا کنون در استان بوشهر خبر داد و افزود: در شهرستان دشتستان 3 هزار و شهر برازجان 700 ماینر غیر مجاز شناسایی شده است.
وی عنوان کرد: در سال گذشته 450 پنل خورشیدی قابل حمل به عشایر استان بوشهر تعلق گرفت که از این تعداد 250 مورد آن مربوط به شهرستان دشتستان بود.
وی در ادامه بیان داشت: پیک بالای مصرف برق در شهرستان هرساله از اول خرداد تا 15 شهریور بوده که با توجه به ساعت پیک بار در این فصل تعطیلی و خاموشی ادارات اعمال خواهد شد.

neshaste barghe borazjan 1neshaste barghe borazjan 1neshaste barghe borazjan 1neshaste barghe borazjan 1neshaste barghe borazjan 5neshaste barghe borazjan 5neshaste barghe borazjan 5neshaste barghe borazjan 5neshaste barghe borazjan 5neshaste barghe borazjan 10neshaste barghe borazjan 10neshaste barghe borazjan 12neshaste barghe borazjan 12neshaste barghe borazjan 12neshaste barghe borazjan 12

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group