جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

سرپرست پلی کلینیک تخصصي تامين اجتماعي برازجان از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان این پلی کلینیک با شبکه بهداشت و درمان دشتستان در راستای توسعه خدمت رسانی به مردم خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، معصومه مصطفوی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تفاهم نامه همکاری میان پلی کلینیک تخصصي تامين اجتماعي برازجان با شبکه بهداشت و درمان دشتستان در راستای توسعه خدمت رسانی به مردم منعقد شد.
وی افزود: طبق این تفاهم نامه، فضای فیزیکی اورژانس و تزریقات را بصورت رایگان در اختیار شبکه بهداشت گذاشتیم تا بصورت ۲۴ ساعته به مراجعین مشکوک به کرونا و افراد فاقد بیمه تامین اجتماعی خدمات ارائه شود.
مصطفوی تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه، بیمه شدگان تامین اجتماعی پس از ویزیت شدن درصورتی که به مشکوک به کرونا باشند به این مرکز مراجعه و از خدمان تست pcr و سرم درمانی بهره مند میشوند.
سرپرست پلی کلینیک تخصصي تامين اجتماعي برازجان خاطر نشان کرد: طبق این تفاهم نامه افرادی که بیمه تامین اجتماعی دارند می توانند در این مرکز از خدمات رایگان بهره مند شوند.


وی یادآور شد: از روز یکشنبه ۱۷بهمن ماه فعالیت همکاران شبکه بهداشت در این مرکز آغاز شده که به مدت دو هفته فعالیت خواهند داشت و درصورت نیاز این قرارداد قابل تمدید است.
مصطفوی با بیان اینکه فعالیت این مرکز با همراهی و همکاری فرماندار دشتستان و مدير درمان استان بوشهر آغاز شده است، افزود: ساعت شروع فعالیت پلی کلینیک در شرایط عادی در رورهای غیر تعطیل از ۷:۳۰ الی ۲۱ است و در حال حاضر نیز بدلیل شرایط کرونایی، نیاز جامعه و کم کردن بار مراجعات بیماران سرپایی بیمارستان های مهر و گنجی ساعت فعالیت را به ۲۴ و روزهای تعطیل را در دو شیفت صبح و عصر فعال کردیم.
وی در پایان بیان کرد: تمامی همکاران پرتلاش پلی کلینیک در راستای خدمت رسانی به مردم نهایت همکاری وهمراهی را مبذول نمودند تا بتوانیم با کمترین آسیب از پیک ششم کرونا عبور کنیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group