جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

کشت و برداشت محصول کتان برای اولین بار در استان بوشهر در روستای مجنون شهرستان گناوه انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در عسلویه خبر داد و گفت: با اقدامات فنی و پلیسی باند سوداگران مرگ در عسلویه در پوشش مسافر متلاشی شد.

مدیرکل کمیته امداد ‌بوشهر با اشاره به پرداخت بسته حمایتی نقدی به حساب مددجویان کمیته امداد گفت: بسته حمایتی نقدی به حساب ۴۰ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان ‌واریز شد.

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه همه مدارس فوتبال باید دارای مجوز باشگاه باشند گفت: تاکنون مجوز فعالیت ۱۶ مدرسه فوتبال در استان بوشهر صادر شده است.

در ساحل سیاسی بوشهر، یکی از چهره های مشهور ژورنالیستی بوشهر که بیش از دو دهه کار سیاسی در فضای اصلاح طلبی استان کرده بود، از کشتی به گل نشسته اصلاح طلبان پیاده شد.

انتظار می رود که اگر تدبیری مانده و قرار است امیدی به روح جامعه هدف دمیده شود، فردی با تمامی شاخص های علمی و مدیریتی از بدنه همین سیستم که دارای سوابق مدیریتی است انتخاب شود تا فضا به افرادی که با تفکرات تندروی خود، کاری جزء ایجاد تنش ندارند واگذار نشود.

وی ادامه داد: به استاد ماده 27 آیین نامه مالی شهرداری ها، موعد تصویب نهایی بودجه سالیانه به وسیله شورای اسلامی شهر و ابلاغ آن به شهرداری طبق ماده 67 قانون شهرداری ها ، حداکثر تا یکم اسفندماه سال قبل می باشد.

برای اولین بار در استان کارگاه همه چیز پیرامون گیتار در آکادمی موسیقی چکاوک در برازجان برگزار شد.

مراسم گردهمایی بچه های مسجد با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در فرمانداری دشتستان برگزار شد.

جشن سپاس بيش از ٢٠٠ نفر از دانش آموزان برتر جشنواره نوجوان خوارزمى شهرستان دشتستان برگزار شد.

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر با تاکید بر حذف بروکراسی اداری در ارائه خدمات بازرگانی و حذف موازی‌کاری فعالیت‌ها گفت: در این راستا عملیاتی و اجرایی شدن پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان بوشهر ضروری است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group