جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

عضو شورای شهر برازجان با بیان اینکه "علی پیرمرادی" زندگی خود را فدای مردم و خبرنگاری کرد، گفت: شورای شهر برازجان در کنار افراد حاشیه ساز نیست.

به گزارش دیارجنوب، مراسم یادبود درگذشت علی پیرمرادی خبرنگار پیشکسوت شهرستان دشتستان روز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه به همت شورای شهر برازجان با حضور تنی چند از اعضا شورای شهر و رئیس اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان، خانواده علی پیرمرادی و جمعی از رسانه‌ها برگزار شد.
محمدرضا کوهکن رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان در این مراسم ضمن تشکر از حضور خانواده علی پیرمرادی و اصحاب رسانه اظهار داشت: این مراسم به مناسبت یاد و خاطره علی پیرمرادی که در عرصه خبرنگاری زحمات بسیاری کشیدند و منشأ خیر بسیاری از کارهای ارزشمند در دشتستان بودند به پیشنهاد آقای بنافی مطرح و برگزار شد.
مهراب بنافی با اشاره به اینکه محبوبیت و صداقت علی پیرمرادی همیشه در دل مردم باقی خواهد ماند، ابراز داشت: امسال برای دومین سال درگذشت این خبرنگار فقید تصمیم گرفتیم که این روز را گرامی بداریم.
وی بابیان اینکه علی پیرمرادی زندگی خود را فدای مردم و خبرنگاری کرد، افزود: خبرنگار باید در خط مقدم مردم باشد و واقعیت‌ها را به‌صورت شفاف به مردم منعکس کند.
عضو شورای شهر برازجان با اعلام خبر اینکه مصوبه‌ای در شورا گذرانده شده که رسانه‌ها حمایت شوند اذعان داشت: شورای شهر برازجان در کنار افرادی که حاشیه ایجاد می‌کنند نیست و در سال گذشته بهترین شورا بودیم ولی عده‌ای اعلام کردند که نامه عملکرد شورای شهر برازجان از طریق فرمانداری به دست ما نرسیده درصورتی‌که این حرف دروغ محض بود.
عبدالمحمد کاظمی رئیس شورای شهر برازجان بابیان اینکه علی پیرمرادی درراه عشق به شهر ، روستا و خبرنگاری زندگی خود را وقف کردند گفت : امیدوارم بازهم افرادی مثل علی پیرمرادی در شهرمان پرورش یابند.
گفتنی است؛ در این مراسم خانواده علی پیرمرادی و اصحاب رسانه در وصف این خبرنگار فقید صحبت کردند.

shr bor pirmrdi 1shr bor pirmrdi 1shr bor pirmrdi 1shr bor pirmrdi 1shr bor pirmrdi 1shr bor pirmrdi 1shr bor pirmrdi 1shr bor pirmrdi 1
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group