پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرای چهار هزار و ۶۰۰ گشت مشترک بازرسی از نحوه عرضه کالا وخدمات ویژه طرح عید نوروز و ماه رمضان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، مهدی صفوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای گشت مشترک بازرسی و نظارت بر بازار ویژه عید نوروز و ماه رمضان از اسفندماه سال گذشته تا کنون چهار هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از فروشگاه‌های مواد غذایی، کالاهای اساسی، پوشاک، صنوف خدماتی نظیر تعمیرگاه خودرو، قالی شویی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر، بنگاه مشاور املاک و غیره در شهرستان‌های استان بوشهر انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح ۱۰ در ۱۰ در ایام ماه رمضان و نوروز تصریح کرد: بر همین اساس این طرح در ۱۰ شهرستان استان بوشهر هر روز ۱۰ گشت مشترک به منظور بررسی وضعیت قیمت‌ها با حضور دستگاه‌های اجرایی نظیر تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و غیره اجرا شده است.

مدیر کل صمت استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات در استان عنوان کرد: طی یکسال گذشته ۲۷ هزار عملیات بازرسی در سطح استان بوشهر در قالب گشت مشترک، گشت مبارزه با قاچاق کالا و غیره بوده است که تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ فقره منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group