جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

استاندار بوشهر گفت: برای جبران بخشی از کمبود معلم در استان، با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش‌از ۱۱۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان استخدام می‌شوند.

به‌گزارش دیارجنوب ، احمد محمدی‌زاده در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: توجه به حوزه تعلیم و تربیت باید ویژه باشد و تمام مسایل آموزشی و تربیتی در مدارس حائز اهمیت است.

وی افزود: در کنار نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب، با توجه به کارویژه‌های آموزش و پرورش بوشهر در سال آینده، سال ۱۴۰۳ در استان بوشهر سال آموزش و پرورش با محوریت معلم و دانش‌آموز خواهد بود.

استاندار بوشهر با تقدیر از نقش آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: آموزش و پرورش به‌ویژه معلمان، فرهنگیان و رای‌اولی‌ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در استان نقش مهمی داشتند و عملکرد آنها قابل تقدیر است.

وی از استخدام بیش‌از هزارو ۱۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: معلمان جدید باید در مدت سه ماه با آموزش در دانشگاه فرهنگیان جایگاه معلمی را بشناسند و شیوه‌های تعلیم و تربیت را فرا بگیرند تا با کیفیت مطلوبی تدریس کنند.

محمدی‌زاده خواستار تامین منابع مالی برای تکمیل فضا‌های آموزشی جدید در استان شد و افزود: طرح تکمیل بیش‌از ۱۳۳ مدرسه از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در حال اجراست که باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های جدید مولدسازی از مسایل مهمی است که آموزش و پرورش در ساخت مدارس باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرد.

استاندار بوشهر همچنین گفت: شورای آموزش و پرورش باید به مسائل محتوایی ورود کند و تاثیر لازم را بر افزایش کیفیت تعلیم و تربیت در مدارس بگذارد.

وی بیان کرد: هنرستان فنی حاج جاسم بوشهر با تامین اعتبار از سوی سازمان انرژی اتمی ساخته می‌شود که باید به زودی ساز و کار و مقدمات این مهم فراهم شود تا با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی، کلنگ زنی شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group