جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

دومین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، استاندار بوشهر، دیگر مسئولین و جمعی از بانوان موفق بوشهری در سالن لیان برگزار شد.

ندا قاسمیان پور- به گزارش دیارجنوب، مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه در این آیین با بیان اینکه بیش از نیمی از بانوان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی اثر گذار بودند، اظهار کرد: نگاهی که جامعه اسلامی به زن مسلمان دارد در همه عرصه ها پیشگام است.
"زینب اختری" به نقش فعال و اثرگذار زنان در لحظات حساس و تاریخی و عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: زنان لرده جزو اولین کسانی بودند که با استکبار مقابله کردند و بوشهر مقاوم را رقم زدند.
اختری با اشاره به افتخار آفرینی زنان بوشهری عنوان کرد: این بانوان هم دامنِ شهید پروری داشته و هم با تشخیص های به موقع خود خاطرات خوبی را در ذهن ها بوجود آوردند.

kongereh banovan b 1
وی تصریح کرد: این بانوان نشان دادند که در جدی ترین و اساسی ترین مسائل کشور می توانند اثر گذار باشند.
اختری یکی از ابزارهای پیشرفت کشور را در گرو حضور در انتخابات عنوان کرد و گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری بارها در این خصوص تاکید داشتند که ما با قدرتِ انتخاب خود میتوانیم اهداف و برنامه های خود را تحقق بخشیم.
وی با بیان اینکه پرچم سرافرازی کشور به دست بانوان است، تاکید کرد: این قشر در تحقق اهداف انقلاب نقش و رسالت بزرگی بر عهده دارند.
استاندار بوشهر در این آیین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی متعلق به حضرت ولی عصر است و همواره از ابتدا تاکنون تمامی پیشرفت های این نظام و رهبری با عنایت و توجه این امام همام بوده است.
"احمد محمدی زاده" بیان کرد: سرزمین ایران و استان بوشهر مشهور به بزرگ زنان، مادران و دخترانی است که منشاء اتفاقات بزرگی بوده اند.
محمدی زاده با بیان اینکه دفاع مقدس با حمایت مادران و بانوان به پیروزی رسید، افزود: نقش بانوان در دفاع مقدس کمتر از مردان و رزمندگان نیست و رشادت آنها باعث مقاومت و ماندگاری انقلاب شده است.

kongereh banovan b 1
وی به وجودِ دشمنان بی رحم و خبیث و مصمم بودن آنها برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: همواره امام و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی جلوتر از دشمنان حرکت کرده و آنها را پشت سرگذاشتند.
محمدی زاده ادامه داد: روز ۱۱ اسفندماه در کشور یک حرکت جمعی به وقوع می پیوندد که بی شک بانوان در آن نقشی مهم، اساسی و تاثیر گذار خواهند داشت.
استاندار بوشهر تاکید کرد: همه افراد باید برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات به صحنه آمده و با رقم زدنِ این اتفاق بزرگ، دست رد بر سینه دشمنان بزنند.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر هدف از برگزاری این کنگره را شناسایی بانوان اثرگذار استان دانست و اظهار داشت: این بانوان با وجود همه موانع، استعدادهای خود را شکوفا ساخته و با وجودِ ساحت مادری در حفظ حریم خانه و خانواده توانستند براساسِ ظرفیتِ خود در عرصه های مختلف حضور یابند.

kongereh banovan b 1
"رقیه زنگنه نژاد" حضور بانوان تاثیر گذار در عرصه های مختلف جامعه را حرکتی ارزشمند دانست و گفت: در کنار این بانوان فرزندانی رشد میکنند که آینده ایرانِ قوی به دستان آنها رقم خواهد خورد.
وی از حضور بیش از ۴۰۰ بانوی تاثیر گذار در این کنگره خبر داد و گفت: از هر شهرستان بیش از ۴۰ بانوی تاثیر گذار شناسایی شده که در پایان این آیین از آنها تجلیل می شود.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: امید داریم این کنگره آغازی برای ارتقاء سطح دانش و مهارت بانوان هم استانی در سطوح مختلف باشد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از بانوان تاثیرگذار استان بوشهر تجلیل و از رویداد ملی جامعه پرداز رونمایی شد.

 kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1kongereh banovan b 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group