جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

رییس انجمن توآ استان بوشهر گفت: مسابقات قهرمانی انجمن کونگ فو توآ استان بوشهر به میزبانی شهرستان جم برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، حمیدرضا بنافی روز یکشنبه با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی انجمن کونگ فو توآ استان بوشهر در بخش آقایان و چهار رده سنی به میزبانی شهرستان جم اظهار داشت: میزبانی برگزاری این دوره از مسابقات در بهمن ماه به انجمن توآ شهرستان جم رسید.
رئیس انجمن توآ استان بوشهر گفت: بیش از ۱۹۰ ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند.

m kongfo
وی ادامه داد: حضور ارزشمند امام جمعه دشتستان، فرماندار، بخشدار، معاون ورزشی مدیر کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مدیر شهرک پردیس و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی در افتتاحیه این مسابقات از نقاط قوت مدیریت رئیس انجمن توآ شهرستان بود که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
رئیس انجمن توآ استان بوشهر بیان کرد: در پایان مسابقات و با توجه به مقام‌های کسب شده شهرستان جم به مقام برتری رسید و دشتستان و دیر در رده‌های بعد ایستادند.
وی ادامه داد: مبین زارعی، علی سعادت، علیرضا عبدالهی و شایان تیموری ورزشکاران برتر، سعید رضایی داور برتر و اکبر عباسی مربی برتر این مسابقات معرفی شدند.
وی گفت: همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به باشگاه عالی شهر با مربیگری احمدرضا شکوهی رسید.
بنافی در پایان بار دیگر از میزبان و مجموعه توانمند و کادر اجرایی، کمیته مسابقات، کمیته داوران و تمامی کسانی که برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تلاش کردند، تقدیر کرد./ مهر
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group