چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رییس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: پروژه روشنایی بلوار میانی محور آبپخش- کلل دشتستان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، مهرداد گنجه صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه روشنایی بلوار میانی محور آب‌پخش- کلل به طول ۲.۲ کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال آغاز شده و تا قبل از پایان سال، این محدوده روشن خواهد شد.
رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: در این پروژه ۴۲ پایه با چراغ‌های ال ای دی نصب می‌شود که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی این محور خواهد داشت.

roshanaei kolol a
وی با اشاره به احداث بلوار میانی آب‌پخش به کلل دشتستان طی سال جاری یادآور شد: خوشبختانه پس از این اقدام توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، تصادفات در این محور به صفر رسیده که انتظار داریم با تأمین روشنایی شاهد رضایتمندی مردم و کاربران جاده‌ای باشیم.
رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های استان روشنایی دارد، افزود: ۳۱ درصد تصادف‌ها در شب رخ می‌دهد و بر همین اساس تلاش می‌شود روشنایی نقاط حادثه خیز عملی شود.
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group