سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

بخشدار شبانکاره گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات حمایت میدانی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش دیارجنوب ، ابراهیم حسینی صبح دوشنبه در جمع مردم روستای چهل زرعی عرب بخش شبانکاره اظهار داشت: حضور مردم در صحنه انتخابات با توجه به شرایط کشور حمایت میدانی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بخشدار شبانکاره افزود: از همه افراد متدین و انقلابی و کسانی که توان تبیین مسائل انقلاب را دارند انتظار است مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند تا نمایندگانی با پشتوانه قوی وارد مجلس شوند.

وی اظهار داشت: از چهار محور اساسی که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره فرموده‌اند: «رقابت، امنیت، مشارکت و سلامت» مشارکت موضوع مهمی است که برای همه ما دغدغه است.

وی گفت: از تمامی افرادی که در بین مردم، مساجد، فعالیت‌های اجتماعی تا جمع‌های خانوادگی اثرگذار هستند، تقاضا داریم نسبت به این امر مهم یعنی مشارکت در انتخابات را به عنوان تکلیف شرعی و دینی در نظر گیرند.

حسینی افزود:، شرکت در انتخابات ضامن امنیت نظام و انقلاب است؛ ضمن این‌که در انتخابات مردم در سرنوشت خودشان دخیل هستند و با حضورشان کشور را بیمه و دشمنان را مأیوس می‌کنند.

بخشدار شبانکاره افزود: جوامع بین المللی خصوصاً دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به میزان مشارکت مردم در انتخابات چشم دوخته‌اند و ملت ایران با قوت پای صندوق‌های رأی می‌آیند و به دشمنان تودهنی می‌زنند.

حسینی بیان کرد: تحولات جدید در منطقه نشان می‌دهد که افول آمریکا و هم پیمانانش شروع شده و حرکت انقلاب اسلامی رو به جلو است و نشان از ایستادگی ملت دارد.

وی گفت: در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی هستیم و بسیاری از طرح‌های راکد و بجا مانده شروع شده و اقدامات زیربنایی و زیرساختی خوبی در سطح کشور در حال اجرا است و همه ما باید تلاش کنیم امید را در جامعه گسترش داده و درصد مشارکت در انتخابات افزایش یابد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group