جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون ۲۱ کیلومتر شبکه فیبر نوری در شهر بوشهر اجرا شده است، گفت: این طرح با سرعت در نقاط مختلف بوشهر در حال اجرا است و تا ۱۲۰ کیلومتر ادامه دارد.

به گزارش دیارجنوب، علی سملیان عصر امروز در جریان بازدید معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات از پروژه فیبر نوری شهرهای بوشهر، برازجان و گناوه با اشاره به توسعه شبکه فیبر نوری در استان بوشهر، اظهار داشت: در شهر گناوه 40 کیلومتر طرح شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در حال اجرا است که برای تسریع این طرح با مسئولان شهر گناوه جلسات به‌صورت میدانی تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه در شهر برازجان پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در حال اجرا است، تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به این پروژه، پیمانکار باید تمام توان اجرایی خود را بکارگیری کنند.

fibr mokhaberati
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به ایجاد همدلی در نهضت شبکه فیبر نوری در استان، خاطرنشان کرد: در این راستا با تأکیدات معاون استاندار بوشهر و همکاری اپراتورهای استان و همه دستگاه‌های اجرایی، موانع و مشکلات بررسی و راهکار لازم ارائه شده است.
سملیان بیان کرد: پس از افتتاح و واگذاری نسل جدید تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری، ارائه این خدمت در شهر بوشهر نیز در دستور کار بخش خصوصی قرار گرفته که ارائه تلفن ثابت، اینترنت و سایر خدمات ارزش افزوده بر این بستر از جمله این خدمات است.
وی افزود: تاکنون 21 کیلومتر شبکه فیبر نوری در شهر بوشهر انجام شده و همچنان این پروژه در حال اجرا کامل، تا 120 کیلومتر است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان سال آینده بیشتر شهرهای استان بوشهر به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود./ تسنیم
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group