چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رییس هیأت والیبال استان بوشهر از شرکت نماینده استان بوشهر در مسابقات لیگ دسته دوم والیبال کشور خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، حسن بازدرهوا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم بتن آماده لیان قهرمان سال ۱۴۰۱ رقابت‌های لیگ استان بوشهر امسال با حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کشور توانست بار دیگر نام بوشهر را در رقابت‌های باشگاهی کشور طنین انداز کند.
وی اضافه کرد: تیم بتن آماده لیان با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین تیم داری کار بسیار سختی را پیش رو دارد و از همه مسؤولان و دلسوزان استان از جمله استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان، نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های نفتی و گازی و پتروشیمی تقاضا دارم به این تیم خصوصی کمک‌های لازم را کنند.
بازدرهوا افزود: فقط مبلغ ورودی مسابقات ۱۰۵ میلیون تومان است و سایر هزینه‌های دیگر در بحث اعزام، ایاب و ذهاب، اسکان، تغدیه، البسه ورزشی، اردوهای تدارکاتی، قرارداد بازیکنان و کادر فنی و … برای باشگاه‌های خصوصی بسیار زیاد و کمرشکن است.

bazdarhava hasan
رئیس هیأت والیبال استان بوشهر گفت: در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور امسال ۳۹ تیم حضور دارند که نشان دهنده سطح بالای این رقابت‌ها می‌باشد و صعود از گروه و رفتن به دور نهایی کار را بسیار دشوار کرده است.
بازدرهوا افزود: در این چند سال تمام تلاشمان را در مجموعه هیأت والیبال استان بوشهر انجام دادیم تا نمایندگان شایسته‌ای در رقابت‌های کشوری داشته باشیم، که در بخش بانوان بسیار قوی و فعال ظاهر شدیم و سه نماینده الماس جم، شریف برازجان و مروارید عسلویه را در مسابقات لیگ‌های کشوری و پارس جنوبی و پیکان بندر در بخش ساحلی و اکنون هم بتن آماده لیان در بخش والیبال سالنی آقایان در رقابت‌های باشگاه‌های کشوری داریم.
بازدرهوا آرزوی موفقیت و کسب بهترین نتایج را برای تمامی نمایندگان استان در رقابت‌های کشوری کرد.
تیم بتن آماده لیان در گروه A این مسابقات با تیم‌های شهدای جویبار، کورد بال مهاباد، رستوران‌های زنجیره‌ای جان اسنک، مناطق نفت‌خیز جنوب، کویر تفرش و شهرداری مشهد هم‌گروه است./ مهر
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group