جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

معاون امور بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تشکیل هزار و ۴۴۴ فقره پرونده تخلف در بازارهای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، احمد رجایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۹ هزار و ۱۶۵ مورد بازرسی از چگونگی عرضه کالا و خدمات در سطح بازار استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در مجموع هزار و ۴۴۴ فقره پرونده تخلف به ارزش ۳۴۷ میلیارد ریال برای اجرای مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون امور بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: طی مدت زمان مذکور در حوزه بازرسی به منظور کشف کالای قاچاق تعداد ۹۰ مورد تخلف به ارزش ریالی ۲۶۳ میلیارد کشف و ثبت شده است.

وی عنوان کرد: در راستای استمرار نظارت‌ها در سطح بازار، اجرای گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت از سوی اداره کل صمت با حضور دستگاه‌های اجرایی نظیر جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، بهداشت، اتاق اصناف و غیره انجام می‌شود.

رجایی از اجرای طرح‌های ویژه نظارتی شامل عید نوروز، ضیافت ماه رمضان، بازگشایی مدارس، شب یلدا، مقابله با کالای دخانی قاچاق، اقلام آرایشی و بهداشتی، پوشاک و غیره خبر داد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group