پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح جهاد آبرسانی در این استان در 194 روستا با هفت هزار و 810 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

به گزارش دیارجنوب ، ابوالحسن در تشریح جزئیات طرح جهاد آبرسانی روستاهای استان بوشهر اظهار داشت: این طرح در فاز نخست 29 هزار و 859 خانوار روستایی استان با جمعیت 116 هزار و 667 نفر را در برگرفته است.
وی بیان کرد: در طرح جهاد آبرسانی روستاهای استان اکنون مخزن هایی با ظرفیت 24 هزار و 650 مترمکعب در شهرستان های 10 گانه استان در دست احداث است که اتمام آن به پایداری آب شرب مناطق روستایی کمک شایانی می کند.
عالی ادامه داد: در قالب این طرح همچنین عملیات اجرایی 113 کیلومتر خطوط انتقال و 55 کیلومتر شبکه توزیع در روستاهای استان بوشهر در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: با اجرا این طرح که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیاتی شده شبکه آبرسانی روستاهای استان بهسازی و نوسازی می شود.

عالی ادامه داد: فاز نخست طرح جهاد آبرسانی استان بوشهر در فاز نخست در 194 روستا با اعتبار هفت هزار و 810 میلیارد ریال اعتبار از سال 1400 آغاز شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: بخشی از این طرح ها به بهره برداری رسیده که نتیجه افزایش رضایت چشمگیر جامعه روستایی استان بوشهر است.
عالی افزود: تلاش می شود طرح ها در روستاهای دارای تنش آبی تا پیش از رسیدن فصل تابستان سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرند.
وی گفت: اتمام طرح جهاد آبرسانی در کاهش هدررفت آب در شبکه های روستایی نقش بسزایی دارد که بر همین اساس برآورده وضعیت تامین آب شرب روستاهای استان با اتمام طرح های در دست اجرا به وضعیتی بسیار مطلوب برسد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group