شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

همزمان با یک دی ماه روز راهدار، صبحگاه راهداران و رژه خودرویی ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به میزبانی شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر در این آئین با تبریک اول دی ماه روز راهدار گفت: راهداران این اداره کل برای خدمت به مسافران و کاربران جاده ای در محورهای مواصلاتی و شریانی آمادگی کامل دارند.
عبدالکریم اخترشناس ادامه داد: ۱۹۸ دستگاه ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین و ۲۰ تیم در قالب ۳۰۰ راهدار طی ایام اجرای طرح زمستانی در محورهای استان خدمات رسانی می کنند.
اخترشناس با اشاره به آماده سازی ماشین آلات راهداری قبل از شروع فصل سرما افزود: گشت های راهداری در محورهای اصلی، فرعی و روستایی حضور خواهند داشت و‌ برای جلوگیری از انسداد جاده ها در مناطق کوهستانی، حضور راهداران پر رنگ و برجسته تر است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۶ راهدارخانه نیز در محورهای مواصلاتی استان برای اجرای طرح زمستانی آماده سازی شده است.
اخترشناس با اشاره به اینکه راههای مواصلاتی استان به عنوان سرمایه ملی با همت راهداران بی ادعا نگهداری می شود خاطرنشان کرد: راهداری را باید جزو مشاغل دشوار و طاقت‌ فرسا توصیف کرد که با همت بلندشان و همراهی سایر دستگاههای همکار نظیر پلیس راه، زمینه تردد ایمن برای کاربران جاده ای را فراهم می کنند.

rezhe rahdari 1rezhe rahdari 1rezhe rahdari 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group