جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، پرواز بوشهر - دبی از فردا برقرار می‌شود تا شاهد افزایش پروازهای خارجی باشیم.

به گزارش دیارجنوب، اسماعیل سجادی‌منش روز جمعه اظهار داشت: بعد از تلاش‌های استاندار و معاون اقتصادی استانداری و اتاق بازرگانی و حمایت‌های دفاتر مسافرتی سطح استان، پرواز بوشهر به دبی از فردا جمعه بیست و چهارم آذر برقرار می‌شود.
وی از برقراری ۲ پرواز در هفته از بوشهر به دبی و بلعکس خبر داد و تصریح کرد: بناست پرواز بوشهر به دبی و بلعکس در روزهای سه‌شنبه و جمعه با ظرفیت ۸۵ نفر فعال می‌شود.

parvaz boushehr
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: تمامی تمهیدات برای این پرواز از جمله گیت گمرک اندیشیده شده است.
سجادی منش اضافه کرد: استقبال تجار، بازرگانان و گردشگران از این پرواز که نقش مهمی در رونق گردشگری و تسهیل فعالیت‌های تجاری خواهد داشت در استمرار این پرواز نقش مهمی خواهد داشت.
سجادی منش اضافه کرد: مسافرین هم استانی تا قبل از برقراری این پرواز از فرودگاه‌های تهران، خوزستان، فارس و هرمزگان برای رفت و آمد به دبی و بلعکس استفاده می‌کردند./ مهر

 .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group