جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

فرماندار دیلم گفت: سه دستگاه آب شیرین کن ویژه روستاهای شهرستان دیلم در این روستاها توسط نهادهای انقلابی نصب و راه اندازی می شود.

به گزارش دیارجنوب ، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در نشست هماهنگی راه اندازی و نصب سه دستگاه «آب‌شیرین‌کن صنفی ویژه خانوارهای روستایی روستاهای شهرستان دیلم ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات جهادی نهادهای انقلابی اعم از بنیاد برکت و بنیاد علوی و بسیج سازندگی و سایر نهادهای انقلابی و حمایتی عنوان داشت: حضور و خدمت رسانی این نهادها در کنار دستگاه‌های اجرایی، نهاد حاکمیتی دولت، بخشداران و دهیاران می‌تواند تأثیر بسزایی در محرومیت زدایی و کمک به حوزه‌های اشتغال‌زایی خرد، متوسط و کلان باشد که در این شهرستان نیز با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار دیلم افزود: تمام تلاش ما این است ضمن جذب سهمیه کامل تسهیلات اشتغالزایی این نهادهای انقلابی و استقبال از طرح‌های محرومیت زدایی آنها در شهرستان بسترهای لازم را برای همکاری بیشتر این نهادهای انقلابی و حمایتی در شهرستان به طور کامل فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم چند امتیاز دیگر ساخت و راه اندازی دستگاه‌های آب تصفیه را برای شهرستان از نهادهای انقلابی پیگیری و جذب کنیم.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است این دستگاه‌های تصفیه آب با همکاری دهیاران روستاهای عامری، سیاهمکان و حصار در مرحله اول انجام گیرد و پس از آن رایزنی جهت امکان بهره مندی چند روستای دیگر شهرستان نیز در دستور کار و پیگیری قرار گیرد.

بخشدار مرکزی دیلم در این نشست اظهار داشت: این دستگاه‌های تصفیه آب با توجه به هماهنگی با دهیاران بخش مرکزی در حیاط ساختمان‌های دهیاری‌ها در اسرع وقت با احداث اتاقک مورد نیاز راه اندازی و نصب و به بهره برداری خواهد رسید.

حلیمه پسنده گفت: پس از احداث محل مورد نیاز برای نصب و راه اندازی دستگاه‌های مذکور شرکت سازنده با هماهنگی نهادهای انقلابی بنیاد برکت و بنیاد علوی از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان حضور و اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه‌های مذکور خواهند کرد.

وی تاکید کرد: بعد از نصب و بهره برداری از دستگاه‌های مذکور بهره مندی، نگهداری از دستگاه‌ها و درآمدزایی آنها با تعرفه تعیین شده و نظارتی در اختیار دهیاران روستاهای مربوطه قرار خواهد گرفت.

نشست هماهنگی راه اندازی و نصب سه دستگاه «آب شیرین کن صنفی» ویژه خانوارهای روستایی به منظور بهره مندی این روستاهای از آب سالم ویژه پخت و پز، آب شرب، و… با حضور فرماندار شهرستان دیلم و معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، بخشدار مرکزی دیلم و نمایندگان بنیاد علوی و بنیاد برکت در شهرستان و کارشناسان فرمانداری و بخشداری مرکزی در دفتر فرماندار برگزار شد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group