جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: مراسم خاکسپاری پیکر مطهر پنج شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، علیرضا غریبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۵ آذرماه امسال پیکر پنج شهید گمنام وارد استان بوشهر شد که مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت و برنامه‌های متنوع و متعددی در سطح استان برگزار شد.
وی با اشاره به حضور پیکر شهدا و برگزاری مراسم در همه شهرستان‌های استان بوشهر بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و مراسم ویژه شهدا در مدارس استان برگزار شد و شاهد رقم خوردن صحنه‌های زیبایی بودیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه مردم استان علاقه بالایی به شهدا دارند تصریح کرد: یک مستند از صحنه‌های زیبای حضور مردم در کنار شهدا و کرامات شهدا در استان بوشهر ساخته می‌شود.

khaksepari shahid
وی افزود: روز یکشنبه ۲۶ آذرماه و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، مراسم تشییع شهدا از بسیج مرکزی تا گلزار شهدای بهشت صادر برگزار می‌شود و سپس برای خاکسپاری به نقاط مد نظر اعزام می‌شوند.
غریبی خاطرنشان کرد: یک شهید در روستای گلکی تنگستان، یک شهید در روستای آب طویل شهرستان بوشهر، ۲ شهید در دهقاید و بوشکان دشتستان و یک شهید در شهرک پردیس شهرستان جم خاکسپاری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم خاکسپاری شهدا به صورت همزمان از ساعت ۱۴ روز یکشنبه آغاز می‌شود افزود: تاکنون ۲۷۰ برنامه با حضور شهدای گمنام در سطح استان برگزار شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: پیش از این ۱۶۸ شهید گمنام در ۷۰ نقطه استان وجود داشت که با حضور این پنج شهید، ۱۷۳ شهید گمنام در ۷۵ نقطه استان خواهیم داشت./ مهر

 .

استان بوشهر

Template Design:Dima Group