پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان دشتستان از دستگيري وانهدام باند 5نفره سارقین باغات و مزارع و تلمبه خانه‌های کشاورزی دشتستان و کشف 8 فقره سرقت از آنان دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش دیارجنوب،"سرهنگ مهدی روان به "در تشريح اين خبر بیان داشت : در پي وقوع چندين فقره سرقت از باغات و تلمبه های کشاورزی و مزارع این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، 5سارق حرفه ای و سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌های پلیسی جداگانه آنان را دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده ابتدا منکر هرگونه سرقتی می شدند لیکن در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشته و لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی واز آنطریق روانه زندان شدند.
سرهنگ "روان به" تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده رفت و آمد های مشکوک در محل زندگی ،مزارع و باغات و محل های کسب و کار خود، می بایست بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group