پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه گفت: تعداد ۱۰ پزشک متخصص جدید در قالب ۹ رشته تخصصی از ابتدای فصل پاییز ، در این مرکز جهت خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان شروع به کار کرده‌اند.

به گزارش دیارجنوب ، حسن فخرایی در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درمانی در سطح شهرستان گناوه از اولویت‌های اصلی این مجموعه است، گفت: تمام تلاش و دغدغه این مجموعه، ارتقا سطح سلامت مراجعین و افزایش رضایتمندی آنان است.

سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه تصریح کرد: از ابتدای فصل پاییز تاکنون پاییز همزمان با برنامه توزیع پزشکان متخصص در سطح استان بوشهر، تعداد ۱۰ پزشک متخصص که شامل ۲ متخصص داخلی، یک متخصص مغز و اعصاب، یک متخصص جراحی عمومی، یک متخصص رادیولوژی، یک متخصص چشم‌پزشکی، یک متخصص جراحی مغز و اعصاب، یک متخصص قلب و عروق، یک متخصص اطفال و یک متخصص بیهوشی است به به این مجموعه اضافه‌شده است.

سرپرست بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه ضمن بیان وجود بیشتر تخصص‌های حوزه پزشکی در این بیمارستان بیان داشت: در حال حاضر ۳۴ متخصص در حوزه‌های مختلف پزشکی در بیمارستان امیرالمومنین گناوه و کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) فعالیت می‌کنند که تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز این متخصصین از اولویت‌های اصلی این بیمارستان است.

فخرایی تأکید کرد: خوشبختانه با جذب متخصصان جدید به‌ویژه متخصص چشم‌پزشکی، کمبودهای موجود در حوزه‌های مختلف پزشکی تا حدودی مرتفع شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به پایان قرارداد کاری متخصص گوش و حلق و بینی در این بیمارستان، در صدد هستیم بتوانیم با رایزنی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نسبت به تأمین متخصص در این حوزه نیز اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ورود متخصصین یاد شده، بتوانیم گامی مؤثر در جهت رفع کمبودهای درمانی در سطح شهرستان برداریم و با تنوع ارائه خدمات درمانی، دسترسی مردم به امکانات و خدمات تخصصی درمانی تسهیل‌تر شده و شاهد تحول بزرگی در زمینه ارائه خدمات مراقبتی مطلوب به بیماران و ارتقا رضایتمندی آن‌ها باشیم./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group