جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

کتاب «در سرزمین زیتون و تاریخ» نوشته حسن عبداللهی با حضور جمعی از مسوولان، چهره‌های علمی و فرهنگی و کتاب دوستان در کتابخانه عمومی غدیر کنگان رونمایی شد.

به گزارش دیارجنوب ، کتاب «در سرزمین زیتون و تاریخ» نوشته حسن عبداللهی ظهر یکشنبه طی آئینی به میزبانی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان، چهره‌های علمی و فرهنگی و کتاب دوستان در کتابخانه عمومی غدیر کنگان رونمایی شد.

نویسنده کتاب «در سرزمین زیتون و تاریخ» در این مراسم اظهار کرد: این کتاب سفرنامه ای است که بر اساس دیده‌ها، شنیده‌ها و اطلاعات شخصی کسب شده در سفر به سوریه نوشته‌ام.

حسن عبداللهی با بیان اینکه این کتاب در ۱۲۰ صفحه و چهار فصل نگاشته شده است، افزود: کتاب «در سرزمین زیتون و تاریخ» در بردارنده اطلاعات ارزشمندی درباره کشور سوریه است و تلاش کرده‌ام که با زبانی صمیمی، روان و دل نشین اطلاعات مفیدی در قالب خاطرات از سرزمین زیتون در اختیار مخاطب قرار دهم.

ketab zeiton tarikh

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان کنگان نیز در این مراسم گفت: مساله حفظ، صیانت، ترویج و حمایت از آثار نویسندگان بومی مستلزم نگاه عمیق و تخصصی است.

امینه پشتیبان‌نژاد با اشاره به انتشار پنجمین کتاب از این نویسنده بومی کنگان، ایشان را الگویی عالی برای توجه بیشتر به تحقیق و پژوهش علمی، فرهنگی و تاریخی عنوان کرد و افزود: نوشتن یک کتاب نیاز به تحقیق و مطالعه زیاد و فشرده دارد که نویسنده با عشق و علاقه و اختصاص زمان‌های طولانی به آن می‌پردازد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کنگان این نویسنده فعال کنگانی را موجب افتخار شهرستان در عرصه فرهنگ استان دانست و تأکید کرد: نویسندگان بومی می‌بایست مورد حمایت جدی تر مسؤولین قرار گیرند./مهر

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group