شنبه 29 ارديبهشت 1403 | Saturday 18 May 2024

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در طول یک سال گذشته ارائه خدمات پزشکی، بالینی و بهداشتی رایگان همراه با کلینیک سیار دندان‌پزشکی ۱۴ هزار نفر دشتستانی در قالب ۱۵ اردوی جهادی ارائه شد.

به گزارش دیارجنوب " ماریا خویشدوست " روز دوشنبه در نشست با فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان اظهار داشت: استقرار سه تیم کامل درمانی و اورژانسی در نقاط مختلف مسیر در پیاده‌روی ولایت و ارائه خدمت به ۴۵۰ نفر از شهروندان از جمله اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بوده است.
وی افزود: ۱۸۵ نفر عضو بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان هستند.

خویشدوست یادآور شد: استقرار موکب درمانی در عمود ۱۰۳۲ توسط تیم درمانی شبکه بهداشت و ارائه خدمت به سه هزار نفر از زائران اباعبدالله (ع) از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بوده است.

رئیس شکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: برنامه‌ریزی قبلی و ویزیت رایگان جهت عموم مراجعان در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان در هفته بسیج و ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان همراه با دارو و مکمل در اردوی جهادی روستای" باغ تاج " با اطلاع‌رسانی قبلی و هماهنگی با بخشدار منطقه به ۸۰ نفر از مرد روستا نیز از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بوده است.

خویشدوست افزود: ارائه خدمات بهداشتی درمانی به‌وسیله بالگرد توسط تیم پزشکی جهت عشایر روستایهای بخش "شبانکاره " همراه با دارو و دریافت خدمات توسط ۲۵۰ نفر از عشایر ، برگزاری کلاس‌های آموزشی و غربالگری خطرسنجی جهت کارکنان سپاه و ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی و آزمایشگاهی رایگان جهت کارکنان ۲۶ اداره در سطح شهرستان از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بوده است.

وی ادامه داد: استقرار ۳۵ ایستگاه سلامت و میز خدمت توسط شبکه بهداشت در مصلای نماز جمعه و برگزاری اردوی ۲ روزه جهادی در منطقه ارم روستای "چاوک "در تاریخ هشتم و ۹ آذرماه همراه با تیم‌های پزشکی تخصصی و داروهای رایگان و همچنین همراه با کلینیک دندان‌پزشکی سیار و برنامه‌های فرهنگی بهداشتی در روستا نیز از دیگر اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بوده است./ایرنا

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group