جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

امام جمعه شهر آبپخش گفت : این بسیجیان ، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند ، که با همه توان در همه عرصه ها و چالش ها پای نظام جمهوری اسلامی جانانه ابستادند.

به گزارش خبرنگار دیارجنوب ، شامگاه دیشب از دو نفر از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در آبپخش تجلیل شد ، همزمان با هفته بسیج و در مراسمی با حضور حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه ، سرهنگ حسین کهن مو فرمانده حوزه شهید مقاومت بسیح شهید دستغیب ، محمد صمصامی فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الامر و دیگر بسیحیان پیشکسوت از اولین و دومین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الامر محله بهرام آباد شهر آبپخش محمد شیخی و غلامرضا صمصامی تجلیل شد.

حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه شهر آبپخش در جمع رزمندگان ، پیشکسوتان و بسیجیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ، و جانبازان ، ایثارگران ، بسیجیان اظهار داشت : خداوند متعال را شاکر هستیم که در ۴۴ سالگرد تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توفیق یافتیم عرض و احترام خدمت دو تن از پیشکسوتان که در واقع اولین و دومین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الامر محله بهرام آباد شهر آبپخش داشته باشیم.

امام جمعه آبپخش افزود : این پیشکسوتان بسیجی ، که در حقیقت صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند که در همه عرصه ها ، چالش ها ،که توسط دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای براندازی ایجاد شد ، این بسیجیان بودن که توانستند با تمام توان در مقابل این چالش ها و توطئه ها به ایستند و امروز سرافراز در میان مردم باشند.

رضایی ابراز داشت : انشاء الله خداوند متعال همه این سرمایه های بزرگ را محافظت نماید و خداوند مارا شکرگزار نعمات معنوی قرار دهد.

رضایی اظهار داشت : خدمت بسیجیان و جوانان امروزه افتخار بسیجی بودن دارند عرض کنیم که این پیشکسوتان بسیجی و رزمندگان دفاع مقدس سرمایه های بزرگی و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند که باید قدردان آنها باشیم.

امام جمعه آبپخش افزود : بسیجیان و جوانان امروز که افتخار بسیجی بودن دارید از تجربیات این بسیجیان و رزمندگان پیشکسوت ، که به عنوان سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند استفاده کنید.

محمد صمصامی فرمانده بسیح مقاومت صاحب الامر محله بهرام آباد شهر آبپخش که خود از جانبازان و از پبشکسوتان دفاع مقدس است در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس و تجلیل از دو بسیجی پیشکسوت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه ما شروع کننده جنگ با عراق نبودیم، اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی الهام بخش نسل‌های آینده خواهد بود که ملت ایران در آن دوران در مقابل ابرجنابتکاران ایستادند و از آب، خاک، ناموس و هستی نظام دفاع کردند.

صمصامی ابراز داشت : انقلاب اسلامی ایران با گذشت چهار دهه از آغاز جنگ تحمیلی با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان علیه مردم و کشور، به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم غیور ایران اسلامی، به پیروزی‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی دست یافته‌ است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الامر بر ترویج فرهنگ‌ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: هفته بسیج بهترین فرصت برای آشنایی جوانان و نوجوانان با ارزش‌های والای این دوران است.

صمصامی یادآور شد: هفته بسیج یادآور تلاش و ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند از اینرو تاریخ این دوران با شکوه و حماسی باید بخوبی به آیندگان انتقال داده شود.

در این مراسم از اولین و دومین فرمانده پایگاه مقاومت صاحب الامر محله بهرام آباد شهر آبپخش محمد شیخی و غلامرضا صمصامی رزمنده گان فعال دوران دفاع مقدس در شهر آبپخش تجلیل شد.

tajlil abpakhsh razmande 1tajlil abpakhsh razmande 1tajlil abpakhsh razmande 1tajlil abpakhsh razmande 1tajlil abpakhsh razmande 1tajlil abpakhsh razmande 1tajlil abpakhsh razmande 1tajlil abpakhsh razmande 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group