جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح 3 روزه مبارزه با قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و کشف بیش از 316 میلیارد ريال انواع کالای قاچاق در این استان خبر داد.

 

به گزارش دیارجنوب ، سردار "حیدر سوسنی" بیان داشت: مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به شکل گسترده ای در سرفصل هاي مأموريتي و طرح های عملياتي پليس گنجانده شده و این مهم از همان ابتدای سال جاری با جديت بیشتری در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وي افزود: در اين رابطه با تدابیر و برنامه ریزی هاي انجام شده پلیس امنیت اقتصادی استان، طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت 3 روز توسط رده های انتظامی سراسر استان اجرا و طي آن در مجموع 13 دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل انواع کالای قاچاق و غیرمجاز در محورهای مواصلاتی توقيف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در اجراي اين طرح انواع کالای قاچاق شامل فرآورده هاي نفتي، لوازم خانگي و آشپزخانه، پوشاک،:مواد نیروزا، دام زنده و دستگاه زير ساخت شبکه کشف شد.

سردار "سوسنی" با اشاره به اینکه 13 متهم در این ارتباط دستگير و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند. گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده در این طرح را بیش از 316 میلیارد ریال برآورد کردند.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group