جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، از انهدام سارقان حرفه‌ای پمپ و کنتور آب منازل و کشف ۱۷ فقره سرقت از آنان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ مهدی روان به پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد پمپ آب و کنتور آب از واحدهای آپارتمانی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ شهرستان دشتستان،، موضوع به صورت ویژه در دستور کار افسران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ روان به بیان کرد: ابتدا متهمین در روزهای تعطیل و جاهای خلوت و در طول روز اقدام به شناسایی منازل خالی از سکنه و یا آپارتمان‌های بدون سرایدار کرده و سپس با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت می‌کردند و پس از ربودن اموال در فرصت مناسب اقدام به فروش آنها به ماشین‌های ضایعاتی می‌کردند.

وی اضافه کرد: متهمین پس از دستگیری و طی تحقیقات خاص پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک علمی و مواجهه با مستندات لب به اعتراف گشود و به ۱۷ فقره سرقت پمپ آب و کنتور آب کردند که به همراه پرونده متشکله به دادسرا اعزام و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در پایان عنوان کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است و پلیس در همین راستا به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group