چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اعزام نوزاد گناوه ای با مشکل تنفسی شدید به بیمارستان شیراز توسط هواپیمای اورژانس کشور خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سیدحسین موسوی دوز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: با تماس از بیمارستان گناوه به مرکز اورژانس استان بوشهر، اطلاعاتی دریافت شد که نوزاد وضعیت وخیم تنفسی دچار بود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص و وخامت حال نوزاد، نیازمند انتقال به بیمارستان مجهزتر بود.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان افزود: با توجه به شرایط ویژه نوزاد ۴ روزه و مدت زمان زیاد انتقال، تصمیم گرفتیم از اورژانس هوایی برای اعزام زمینی استفاده کنیم.
وی بیان کرد: اما به دلیل تعمیراتی که در حال انجام بر روی بالگرد اورژانس هوایی بوشهر بود، از اورژانس کشور تقاضای مساعدت جهت در اختیار گذاشتن هواپیمای اورژانس‌ کشور را مطرح کردیم.

orjans h bu 1
دکتر موسوی خاطر نشان کرد: با این پیگیری‌های مجدانه و تلاش‌های فراوان، موفق شدیم موافقت سازمان اورژانس کشور جهت اعزام به گناوه را به دست آوریم.
وی افزود: در تاریخ یکم آذر ماه سال جاری، هواپیمای اورژانس کشور به سمت آسمان نیلگون خلیج همیشه فارس استان بوشهر پرواز کرده و به سمت بندر گناوه اعزام شد.
دکتر سید حسین موسوی بیان کرد: هواپیمای اورژانس کشور پس از فرود در پد فرودگاه بهرگان گناوه، نوزاد ۴ روزه را بوسیله مراقبت‌های تخصصی تیم پزشکی آقایان خدارحم نویدکیا، مهدی فاتح و خانم خرم آبادی به بیمارستان شیراز اعزام کرد.
دکتر موسوی عنوان کرد: این فرآیند انتقال برای اولین بار در استان بوشهر انجام شد که با پیگیری‌های مستمر و مکرر و اخذ مجوزهای قانونی صورت گرفت که نشانگر مسئولیت پذیری و به معنای واقعی کار جهادی پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان است.
وی در پایان از مجموعه مدیریت و پرسنل اورژانس هوایی و سازمان اورژانس کشور تقدیر و تشکر ویژه کرد.

orjans h bu 1orjans h bu 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group