جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان بوشهر گفت: این اداره کل از توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین بازنشستگان حمایت می‌کند.

به گزارش دیارجنوب، محمدجواد بازدرهوا روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه در آیین تجلیل از برندگان طرح مرشدان اظهار داشت: برای اداره کل تامین اجتماعی باعث افتخار است که بازنشستگان این سازمان روحیه شادی که در زمان خدمت داشتند در بازنشستگی حفظ کردند.
وی با اشاره به حضور بانوان بازنشسته همکار بوشهری در این المپیاد گفت: برای مشارکت و حضور بازنشستگان در المپیاد ورزشی هیچ محدودیتی وجود ندارد و انتظار داریم در دوره‌های بعدی، تعداد شرکت‌کنندگان با همکاری کانون‌های بازنشستگی افزایش قابل توجهی داشته باشد.

tamin hamayat


بازدرهوا بیان کرد: تأمین‌اجتماعی باتوجه به اینکه تعداد قابل توجهی بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش دارد که باید با رویکرد حفظ سلامت و شادابی این جامعه فرهیخته که سرمایه‌های اجتماعی استان هستند، همه آن ها را درگیر حوزه ورزش و سلامتی کنیم.
وی با بیان اینکه اداره کل تأمین‌اجتماعی استان بوشهر از توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین بازنشستگان حمایت می‌کند، افزود: بازنشستگان ورزشکار ما نشان دادند که با افزایش سن، سستی و تنبلی در کار نیست و اگر بستر فراهم شود و مقدمات را برای بازنشستگان عزیز فراهم کنیم، این فضا می‌تواند به دستاورد بزرگی تبدیل شود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group