جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان از برگزاری 200 برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، سرهنگ غلامرضا بناری در نشست خبری روز دوشنبه 29 آبان ماه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در تمامی عرصه‌ها از اغتشاشات تا امنیت حضورداشته و در امر سازندگی و علمی فعالیت‌های زیادی کرده است.
وی اضافه کرد: بیش از 40 گروه ناحیه محور در امر سازندگی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر خدمات ارزنده بسیاری انجام داده‌اند.
فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان از اجرای بیش از 200 برنامه در هفته بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوع مختلفی در هفته بسیج با شعار محوری بسیج امید ملت ایران توسط سپاه در سطح شهرستان و حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت برگزار خواهد شد.

nashast sepah basij 1

وی در تشریح برنامه‌های شاخص این هفته بیان داشت: مراسم ازدواج آسان و اهداء جهیزیه به 170 نوعروس ، همایش بسیجیان ابپخش و افتتاح پایگاه پیامبر اعظم با حضور فرمانده سپاه استان ، تشکلی مجمع بسیجیان شهرستان و رسیدگی به 3 موضوع و تجلیل از 50 نفر از مسئولین رده‌های بالای بسیج در جشنواره مالک اشتر ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است.
وی در ادامه تصریح کرد: همایش اقتدار بسیجیان در مصلی ، تجدید میثاق و دیدار با خانواده شهدا ، برپایی نمایشگاه بازسازی عملیات فتح المبین در شهر وحدتیه ، دیداری بسیجیان با رهبر انقلاب ، اعزام 600 خواهر بسیجی دانش‌آموز به اردوی راهیان نور ، رزمایش ثامن در فضای مجازی و افتتاح خانه کشتی بسیج شهید احمدی جوان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

nashast sepah basij 1

فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان در تشریح شعارهای روزانه هفته بسیج در این شهرستان گفت : بسیج پیشرفت عزت و افتخار – بسیج ولایت انقلابی و تمدن سازی – بسیج مقاومت ایثار شهادت – بسیج ایمان بصیرت و انتظار – بسیج جهاد علمی اعتلاء فرهنگ هنر و بسیج دفاع امنیت و اقتدار به ترتیب شعار روزهای هفته بسیج است.
.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group