جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در آیین تقدیر از دست اندرکاران برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس به بهترین شکل در استان اجرا شد.

 

به گزارش دیارجنوب ، سرتیب علی رزمجو در آیین تقدیر از دست اندرکاران برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد افزود: هرجا کاری با انسجام و وحدت برای خدا باشد آن کار به بهترین شکل ممکن به سرانجام می‌رسد و هفته دفاع مقدس نیز یکی از این کار‌های شایسته محسوب می‌شد.

سردار علی رزمجو در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات شایسته‌ی دست اندرکاران برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر اظهار کرد: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ یکی از برنامه‌های شاخص این هفته بود که از نظر کیفی و کمی در سطح بسیار خوبی به اجرا در آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز در این آیین ضمن تقدیر از دست اندرکاران برنامه‌های این هفته اذعان کرد: کمیته فرهنگی، بسیج مهندسین، بسیج ادارات، بسیج کشاورزی، بسیج سازندگی، بسیج علمی و پژوهشی و غیره... برخی از عواملی بودند که با اقدامات شایسته آن‌ها هفته دفاع مقدس در استان بوشهر به بهترین شکل اجرا شد.

در پایان این آیین از تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر از طرف فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام این استان تقدیر به عمل آمد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group