جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از نوسازی سه کیلومتر از شبکه توزیع آب شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب در عسلویه با هدف پایداری و جلوگیری از هدر رفت آب اجرایی شده است.
وی بیان کرد: این پروژه با 35 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده که به بهبود روند توزیع و تقویت آبرسانی در عسلویه کمک شایانی خواهد کرد.
عالی ادامه ادامه داد: به موازات عسلویه پروژه نوسازی شبکه در عسلویه در سایر شهرها و محلات دارای تنش آبی نیز به صورت اولویت دار عملیاتی شده است.


وی افزود: همگام با نوسازی و بهسازی شبکه های انتقال و توزیع آب پروژه های شاخصی در استان بوشهر در دست اجرا است که بخشی از آنها در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌‎رسد.
عالی یادآور شد: همچنین شاخص ترین پروژه آماده افتتاح استان بوشهر آب شیرین کن سیراف – جم است که در آینده نزدیک با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: اجرا این پروژه پیش از 10 سال زمان برده است که تخصیص اعتبار ویژه بخش قابل توجه و مهم آن در دولت سیزدهم اجرا شده است.
عالی عنوان کرد: این پروژه نویدبخش بهبود قابل توجه آبرسانی برای شهرها و روستاهای هدف خواهد بود که رضایت مندی حداکثری هم استانی ها را به دنبال خواهد داشت.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group