جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان استان بوشهر از انجام عمل جراحی «تعویض مفصل و ترمیم رباط خارجی آرنج» برای نخستین بار در این مرکز درمانی خبر داد.

به گزراش دیارجنوب ، «سیده انسیه سجادی زاده» اظهار کرد: این جراحی با زحمات پزشک جراح ارتوپد این مرکز درمانی و با همکاری همکاران اتاق عمل بیمارستان کنگان با موفقیت انجام شد.

وی افزود: بیمار خانم میان‌سالی بود که به دنبال شکستگی و دررفتگی آرنج مراجعه و پس از معاینه و انجام سی‌تی‌اسکن، جراحی تعویض مفصل آرنج وی انجام شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تصریح کرد: اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در زمینه جراحی مغز، ستون فقرات، کلیه و مجاری ادراری، چشم، زنان، عمومی، گوش و حلق و بینی و ارتوپدی به‌صورت روزانه فعال است و در بالاترین ظرفیت خود، خدمت‌رسانی می‌کند.

jarahi kangan 

سجادی‌زاده ادامه داد: این موضوع باعث شده که بخش عمده‌ای از افراد بیمار و نیازمند به جراحی، در همین منطقه مورد عمل جراحی قرار گیرند و خدمات درمانی خود را در کنگان دریافت کنند.

وی بیان کرد: طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲، یکهزار و ۷۵۵ عمل جراحی در اتاق عمل بیمارستان کنگان انجام شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان یادآور شد: شهرستان کنگان با داشتن چندین متخصص جراح به عنوان قطب‌ جراحی جنوب استان بوشهر مطرح و در حال خدمات‌دهی به مردم این استان و شهرهای جنوبی استان فارس است.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group