جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

معاون امور ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه ورزشکاران ملی‌پوش استان در رقابت‌های پارا آسیایی ۶ مدال کسب کردند گفت: حمایت مادی و معنوی از این ورزشکاران در دستور کار است و به‌صورت ماهیانه به قهرمانان ملی حقوق پرداخت می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، با حضور معاون امور ورزش و جوانان ، رئیس هیئت شطرنج ، سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر و قشرهای مختلف مردم صبح امروز از مجید باقری پارا شطرنج باز بوشهری که در مسابقات پار آسیایی هانگژو به مدال نقره تیمی این مسابقات رسید استقبال شد.

معاون امور ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین اظهار داشت: ورزشکاران استان بوشهر در این رقابت‌ها با افتخار 6 مدال رنگارنگ برای کاروان تیم ملی کشورمان و استان بوشهر به ارمغان آوردند.

عباس دراهکی با اشاره به حمایت مادی و معنوی از این ورزشکاران استان تصریح کرد: به‌صورت ماهیانه به قهرمانان ملی حقوق پرداخت می‌شود.

bagheri shatrang para

وی اضافه کرد: تا پیش از رقابت‌ها پارالمپیک نیز تجهیزات ورزشی در اختیار ورزشکاران استان بوشهر قرار خواهد گرفت.

مجید باقری ملی پوش پارا شطرنج باز بوشهر نیز سطح این مسابقات را بالا دانست و افزود: برترین‌های شطرنج آسیا در این رقابت‌ها حضور داشتند که ملی‌پوشان تیم ملی پارا شطرنج چندین مدال رنگارنگ را کسب کردند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شطرنج در رقابت‌های پارا المپیک نیست این آخرین رویداد ملی من به‌عنوان ورزشکار در این مسابقات بود که در ادامه در حوزه مربیگری در این رشته فعالیت خواهم کرد./تسنیم

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group