چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا اواسط هفته آینده، برای آسمان این استان و دریا به طور نسبی وضعیتی آرام پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز جمعه اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان می‌دهد از بعدازظهر امروز تا نیمه شب، سواحل و فراساحل جنوبی استان تا حدودی مواج خواهد بود.
وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

havashenasi
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی گاهی شمال شرقی، با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز بعدازظهر تا نیمه شب در سواحل و فراساحل جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز در سواحل و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۵۶، مد اول ساعت ۰۶:۴۳، جزر ساعت ۱۲:۴۴، مد دوم ساعت ۱۹:۰۲ خواهد بود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group