جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر از اختصاص اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به روستاییان و عشایر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، ضرغام حیدریه صبح پنج شنبه در حاشیه دیدار با کارکنان و مدیریت امور عشایر استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عشایر بخش مهم از جمعیت استان بوشهر به شمار می‌روند و در تولید و اقتصاد استان نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه عشایر در تولید صنایع دستی و مواد غذایی، بهره‌وری بالا در تولید و سلامت محصولات تولیدی اعم از گوشت قرمز، عسل و شیر را از مزیت‌های تولیدات جامعه عشایری دانست.

مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: برای اولین بار در چند سال اخیر و به دستور استاندار بوشهر، از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ ردیف خاصی برای حمایت هرچه بیشتر از اشتغال زایی و تولیدات جامعه عشایر استان در نظر گرفته شده است.

حیدریه، همکاری بیش از پیش و مؤثرتر دستگاه‌های اجرایی خصوصاً اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان با قشر زحمتکش و کارآفرین عشایری استان را خواستار شد.

وی اضافه کرد: عشایر استان بوشهر در سال جاری حدود ۱۰۰ هزار تن محصول با کیفیت، تولید و به بازار مصرف عرضه کرده‌اند که تقویت این عزیزان وظیفه مسئولان است.

حیدریه ضمن تبریک روز عشایر با برخی از پرسنل و مسئولین این مدیریت دیدار و گفتگو کرد.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group