جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس از صدور نخستین مجوز سفر لنج‌های تجاری برای واردات کالای ته‌لنجی در سال جاری خبر داد.

به گزارش دیارجنوب ، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اعلام صدور مجوز سفر لنج‌های تجاری استان بوشهر توسط وزارت کشور، اظهار داشت: با پیگیری که از طریق وزارت کشور و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفت و استفاده از فرصت‌هایی مانند تذکر به رئیس جمهور که قانون در اختیار وکیل مردم گذاشته، 2 روز پیش رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تماسی اعلام کرد مجوز سفر لنج‌های تجاری استان بوشهر صادر شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس افزود: طبق آنچه رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده این هفته مکاتبات و مقدمات لازم سفرها انجام می‌شود تا شاهد عملیاتی شدن این تصمیم باشیم.

جمیری بیان کرد: اصل موضوع سفر لنج‌های تجاری در استان بوشهر است که مجوز از طریق دستگاه‌های مربوط صادر شده و بر اساس قول داده شده این مجوز تا امروز عملیاتی می‌شود، امیدوارم بعد از این شاهد تاخیر دیگری نباشیم.

جمیری گفت: امیدوارم مسئولین محلی با اتحادیه لنجداران و ملوانان همکاری داشته باشند تا این سفر تسریع و تاخیر به‌وجود آمده جبران شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از صبر و بردباری مردم دریادل و ساحل‌نشین در برابر تاخیر زیادی که در مجوز سفر تجاری لنج‌های استان رخ داد قدردانی کرد./فارس

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group